iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: YouTube filmpjes opslaan voor offline gebruik (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/5505-youtube-filmpjes-opslaan-voor-offline-gebruik.html)

mathphone 23-01-08 14:14

YouTube filmpjes opslaan voor offline gebruik
 
Ik had een vraagje: Is het mogelijk om youtube filmpjes op te slagen op je iphone, zodat ik ze achteraf ( zonder Wi-Fi verbinding ) nog eens kan bekijken?
En nog één vraagje :) : Is er nu al een flash programma zodat ik filmpjes op andere site's kan bekijken?

MVg Mathieu

Nikooos 23-01-08 14:26

tweemaal een nee helaas

DertKesh 23-01-08 16:25

je kunt het wel op je pc opslaan gewoon door naar youtube te gaan vanaf je pc en dan een programma gebruiken om de video op te slaan <- de opgeslagen video convert je naar MPEG 4 en die voeg je toe aan iTunes en die synch je naar je iPhone.. zo heb ik ook een videotje op mijn iPhone gezet en kan ik er kijken wanneer ik maar wil..!!

Niekie 23-01-08 23:08

Je zult via je PC/mac met een programmaatje zoals YouTube_FLV_to_AVI_2.3.3 of een andere de filmpjes moeten downloaden, dan van AVI naar MPEG 4 moeten converteren met bijv: Ipod Video Converter en dan via Itunes het filmpie op je iPhone zetten.

david007 24-01-08 10:01

Je kan wel online flash filmpjes kijken ;) Werkt niet altijd maar probeer dit eve

Online video nog makkelijker bekijken met iTransmogrify » Nieuws » iPhoneclub.nl

saidk 16-03-08 20:56

mxtube erop zeten heb ik gedaan is echt goed

tatenka 25-03-08 10:41

MXTube is idd een heel relaxt programma!!! vind alle filmpjes van youtube en je kan in High&Low quality downloaden. Filmpjes kunnen alleen aardig groot worden als je hq doet. Dus zorg er voor dat je nog genoeg ruimte op je phone heb!

DaveyY 26-03-08 09:23

MxTube is heeel goed maar bij mij loopt het filmpie op de helft vast en sta ik weer op mn springboard.. heeft eerst gwn gewerkt

fiestaboyke 31-10-10 15:17

Topic is precies al wel een tijdje niet meer actief :D Maar is hier ondertussen al een oplossing voor, voor de youtubeberichtjes rechtstreeks op te slaan op de iPhone????

Chrisl 26-11-10 10:05

Ja, Yourtube uit Cydia. Hiermee kunje de filmpjes downloaden....

otieboy 07-12-10 22:05

Op de pc moet je niet speciaal iets downloaden Je kan ook gwn naar deze site gaan SAVEVIDEO.ME: download youtube video, download vimeo, facebook, megavideo, dailymotion and more!

CeesiPhone 08-12-10 18:13

Ik heb SalvaAll (na installatie heet het SaveAll) op mijn iPhone staan die zou ook filmpjes kunnen opslaan.
Als ik YouTube probeer moet ik me aanmelden bij YouTube, maar dat heeft mi niets met de app te maken.
Ik gebruik het om bestanden van Office op mijn iPhone te zetten en te kunnen lezen.
Ik lees graag hoe het met YouTube zit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.