//

Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone...

Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone... discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een deel van mijn muziek terug gezet op mijn iphone. Wat was er nu aan de hand? Ik had in de lijst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-10, 00:11
FScheltens FScheltens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 10
Standaard Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone...

Ik heb vandaag een deel van mijn muziek terug gezet op mijn iphone. Wat was er nu aan de hand?
Ik had in de lijst met mp3-bestanden in itunes (bibliotheek - muziek) de vinkjes uitgezet! De ongeselecteerde nummers werden dus doodleuk van mijn iphone verwijderd. Ondanks dat ik bij mijn iphone, tabblad muziek, wel gewoon een aantal afspeellijsten had aangevinkt.
Ik vindt dit persoonlijk erg vaag, je kunt immers op het tabblad muziek aangeven wat je wel en niet op je iphone wilt hebben. Ik vindt die itunes software echt LOMP met sommige dingen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Maak selectie voor AAC aan” heb ik niet... Raymond1975 iPhone algemeen 5 19-06-18 23:13
Muziek: mp3 op iphone zetten zonder itunes boomer21 Muziek, foto & video 5 29-06-11 08:35
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 10:59
Hoe bepaalt iTunes de identiteit van je PC? XIII iTunes 1 30-09-09 23:32
mp3 bestanden van iphone naar itunes EricJ Archief 3 31-07-08 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.