//

eigen wekkergeluid instellen

eigen wekkergeluid instellen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, sinds vandaag een iPhone 3GS in bezit. Ik ben erg benieuwd of je ook een eigen nummer als wekkergeluid kan kiezen ipv. die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-10, 19:43
ind0power ind0power is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard eigen wekkergeluid instellen

beste leden,

sinds vandaag een iPhone 3GS in bezit.
Ik ben erg benieuwd of je ook een eigen nummer als wekkergeluid kan kiezen ipv. die standaard 30 toontjes van de iPhone itself?

ik zie graag antwoorden tegemoet.

m.v.g.
ind0power
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 12:37
paco paco is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik gebruik zelf een losse wekker radio app daarvoor. Er zijn diverse gratis en betaalde apps. Zoek maar eens in de app store op 'wekker' of 'clock'

Sommige hebben naast geluiden ook de optie om je eigen mp3 collectie op je iPhone te gebruiken om mee wakker te worden.

Maar koop je een beetje goede app dan kan zowel mp3's als een streaming radio en geluiden kiezen.

Ik ben zelf zeer enthousiast over de Sonio app (0,79 euro). Voorheen had je ook een Lite versie die gratis was en praktisch hetzelfde kon als de betaalde variant. Helaas staat die niet meer in de app store.

Ik heb ook recent contact gehad met de maker (een Fransman) die de app alleen heeft gemaakt. Hij gaf aan dat in april er diverse updates aankomen waaronder uitbreiding radiozenders (538,qmusic e.d. ontbreken) en dat je zelf zenders kunt toevoegen en de app ook op zijn kant kunt gebruiken. En ook komt er weer info bij. Ook heb ik enkele verbetering in de vertaling doorgegeven en die worden ook aangepast in de volgende versies.

De Sonio app heeft overigens ook al een paar goede brightness modes zodat ie niet je accu leegslurpt. Daarnaast heb je zelf een zaklamp.

meer info op:
http://itunes.apple.com/app/sonio-cl...307090877?mt=8
Nouveau Radio Live!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beltoon instellen dannyk1984 Ringtones en Wallpapers 0 27-02-11 22:38
Instellen schema hansvd iTunes 4 10-01-11 15:04
MMS instellen wimzuidberg iPhone algemeen 7 06-01-11 15:25
achtergrond instellen beezer iPhone algemeen 10 14-06-10 14:54
Beltoon instellen. <3-iPhone Archief 4 24-05-10 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.