iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto bij contact (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/56959-foto-contact.html)

lunlun 28-02-10 17:20

Beller foto
 
Need help
je kan dus bv instellen dat elk contact een eigenfoto heb dus dan krijg je die foto te zien als je wordt gebeld door die persoon
maar als je bij iemand geen foto heb krijg je dacht ik sown blauwe default foto.
maar ik krijg nu elke keer een foto van iemand te zien ipv dat blauwe default foto
krijg hem dus ook niet meer terug gezet. heb die foto zelfs gedelete maar alsnog werkt het niet
iemand ervaring hiermee of weet hoe ik het moet aanpakken?

thnx!

WDS001 28-02-10 18:07

Je krijgt bij iemand die niet in je contacten staat geen 'default foto', maar de achtergrond van je iPhone. Zet jij daar dus de foto van iemand, dan zal die daar ook staan als je door iemand willekeurig wordt gebeld.

lunlun 01-03-10 01:48

thnx voor je reactie
maar hoe kan ik dus zorgen dat ik weer een default contactpersoon foto krijg?
want als ik nu dus een andere achtergrond neem verander die ook weer mee

SwooZy 01-03-10 09:10

Op filmpjes zie ik ook wel eens een iphone waarbij een contactpersoon wordt gebeld en de naam en foto van diegene in het klein bovenaan in beeld staan ipv dat de foto in het groot op de achtergrond verschijnt. Een kleine afbeelding bovenaan vind ik er wat mooier uit zien. Weet iemand hoe je dat kunt aanpassen? Of heeft dit te maken met de Amerikaanse toestellen?
Zoals in dit filmpje:
YouTube - iPhone Video of a Call

Scooter 13-03-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 422005)
Op filmpjes zie ik ook wel eens een iphone waarbij een contactpersoon wordt gebeld en de naam en foto van diegene in het klein bovenaan in beeld staan ipv dat de foto in het groot op de achtergrond verschijnt. Een kleine afbeelding bovenaan vind ik er wat mooier uit zien. Weet iemand hoe je dat kunt aanpassen? Of heeft dit te maken met de Amerikaanse toestellen?
Zoals in dit filmpje:
YouTube - iPhone Video of a Call

Als je je contact personen beheert vanuit outlook en daar de foto instelt van je contactpersonen krijg je die in het klein !
Als je de foto"s regelt vanuit je iphone zal hij altijd een grote foto tonen !

SwooZy 17-03-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 426067)
Als je je contact personen beheert vanuit outlook en daar de foto instelt van je contactpersonen krijg je die in het klein !
Als je de foto"s regelt vanuit je iphone zal hij altijd een grote foto tonen !

Ok thanx. Ik zet die foto er inderdaad altijd in vanuit mijn iphone. Ga het een keer proberen, bedankt!

JSM93 02-04-10 15:06

Foto bij contact
 
Ik ben dit nog niet tegengekomen op dit forum en heb er een vraag over.

Als ik bel of gebeld word krijg ik de foto van dat contact over me hele achtergrond van de telefoon. Maar ik zie altijd bij de Apple reclames en TV spotjes dat ze zoals op deze foto rechtsboven staat en de normale achtergrond op de achtergrond blijft.

http://ployer.com/archives/2008/02/2...mb-480x799.png

Hoe kun je dit installeren?

Alvast Bedankt
Joeri

OOOH 03-04-10 13:23

volgens mij had ik een keer gelezen dat de foto klein op de achtergrond blijft als je de foto in je outlook contact zet en dan op je iphone knalt. ik weet t niet zeker maar t is t proberen waard

JSM93 03-04-10 14:11

Moet ik dan me contacten naar outlook syncen?
Weet je mscihien ook hoe dat moet want ik gebruikt geen outlook.

Bedankt voor je antwoord

lexie_1 04-04-10 13:49

Als je outlook hebt geinstalleerd en daar foto's in hebt staan gebruikt hij kleine foto's op je iphone. Als je een foto maakt met je iphone en die bij je contacten zet op je iphone dan heb je een groot plaatje.

Als je je contacten wilt syncen met outlook dan kan je heel simpel dit aangeven in itunes. Je moet uiteraard wel outlook op je pc hebben staan.

karelhuis 02-08-11 00:18

Maar, als ik nu sync via outlook en graag wel grote foto's wil? Dat probleem heb ik nog niet kunnen tackelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.