//

iPhone kan geen muziek via de dock afspelen.

iPhone kan geen muziek via de dock afspelen. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nogal groot probleem met mijn iPhone. Als ik hem in het dock van Apple zet zou hij normaal via de aux uitgang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-10, 09:52
Gert-Jan Hallink Gert-Jan Hallink is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Question iPhone kan geen muziek via de dock afspelen.

Ik heb een nogal groot probleem met mijn iPhone. Als ik hem in het dock van Apple zet zou hij normaal via de aux uitgang van het dock muziek moeten kunnen afspelen. Maar nu lijkt het alsof mijn iPhone het dock niet meer herkent. Ik kan hem nog wel opladen via het dock maar muziek afspelen doet ie niet meer. Ik heb ook een JBL on stage en daar werkt ie ook niet meer op.

Ik heb wel laatste het bestandje iapd aangepast zodat ik niet steeds de pop up melding kreeg van dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Maar ik heb het originele bestandje terug geplaatst en het probleem blijft nog steeds.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-10, 21:10
larslamborelle larslamborelle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Misschien een keer herstellen voor de zekerheid met een Custom Firmware 3.1.3 aangezien je een Jailbreak hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 02:02
Geen scrollbar bij afspelen muziek kruipolie Archief 3 03-01-10 21:48
Windows: kan geen muziek afspelen tgg iTunes 2 24-09-08 19:14
Muziek: Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ? coen0s Muziek, foto & video 0 11-03-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.