//

OS Wens: Aparte speler voor Audio en Video

OS Wens: Aparte speler voor Audio en Video discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister zoals velen vaak muziek en kijk series op mijn iPhone. Ik wissel dit ook vaak af... Nu lijkt het me leuk als in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-10, 08:36
MacFreak20 MacFreak20 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 39
Standaard OS Wens: Aparte speler voor Audio en Video

Ik luister zoals velen vaak muziek en kijk series op mijn iPhone. Ik wissel dit ook vaak af...

Nu lijkt het me leuk als in de nieuwe OS 4 voor deze beide media twee verschillende spelers worden gemaakt/kunnen worden gebruikt; Ik luister nu dus vaak Technosets van 1, 2 of soms wel 3 uur lang, dan kijk ik tussendoor eens een serietje; wil ik dan weer muziek luisteren waar die gebleven is en zou ik het liefst willen dat ik niet weer de set zou moet aanwijzen en dus weer eerst de playlist doorlopen aldanniet kiezen voor alle nummers en shuffle...

Weet iemand of er zoiets op stapel staat, of dat de app iPod gaat onthouden waar je gebleven bent?

Ik heb geen gejailbraikte iPhone (was nog niet mogelijk; 3.1.3 met 05.12.01) en wacht daar liefst nog even mee tot OS4.0

BTW weet iemand of deze 4.0 upgrade gratis wordt?! (wat een vragen he..)

Thnx Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-10, 09:33
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Er zijn genoeg third party muziekspelers in de App Store. Op de achtergrond draaien kunnen ze alleen nog niet.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 20-04-10, 09:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacFreak20 Bekijk bericht
BTW weet iemand of deze 4.0 upgrade gratis wordt?!
In het verleden hebben enkel iPod Touch users moeten betalen voor een update. Ik verwacht niet dat iPhone users moeten betalen.
  #4  
Oud 20-04-10, 09:38
MacFreak20 MacFreak20 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 39
Standaard

Precies en dat is nou een mooie feat die Apple vooralsnog alleen voor zijn eigen apps heeft gereserveerd. Okee in versie 4.0 zullen alle apps in de 8ergrond kunnen draaien; nu iig nog niet :-S

Maar zijn er ook anderen die met hetzelfde probleem worstelen en er miss een oplossing voor hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
In het verleden hebben enkel iPod Touch users moeten betalen voor een update. Ik verwacht niet dat iPhone users moeten betalen.
Gevonden: iPhone OS 4 beschikbaarheid, multicore geruchten | One More Thing

Laatst gewijzigd door Bomans; 20-04-10 om 11:07. Reden: edit-knop gebruiken aub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". ipodyoshi Muziek, foto & video 4 19-09-10 10:45
alternatieve audio speler? HeHallo iPhone Apps 1 04-09-09 19:54
Video: Xilisoft synchroon audio Video absrnd Muziek, foto & video 4 01-12-07 08:30
Streaming audio en video cpootjes Archief 1 22-10-07 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.