//

Kan je met iphone niet ALLE Youtube videos bekijken etc..??

Kan je met iphone niet ALLE Youtube videos bekijken etc..?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nog geen iphone en dit is mijn eerste post hier.. dus hallo aan iedereen en mijn excuses als sommige vragen wat eenvoudig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-10, 22:29
Vivace Vivace is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard Home Button op 3GS: startmenu of voice control?! (edit)

Hoi,

Ik heb nog geen iphone en dit is mijn eerste post hier.. dus hallo aan iedereen en mijn excuses als sommige vragen wat eenvoudig overkomen! Ik heb enkele vragen genummerd waar ik geen duidelijk antwoord op vind.. hopelijk kunnen jullie mij helpen.. alvast bedankt!:

1- klopt het dat gezien de iphone geen Flash ondersteunt dat je met de iphone niet ALLE Youtube videos kan bekijken maar slechts een selectie ofzo.. heb dat al vaak gelezen maar hoe zit dat nu?

2- als je op de Home button duwt bij een 3GS, krijg je dan het startmenu of die voice control??

3- als je iphone tegen oor houdt, luister je dan via een speaker die ergens middenin het toestel zit waar je hem tegen je oor houdt of is er alleen die speaker onderaan. Als je op gewoon volume belt (dus iphone tegen oor houdt) werkt dan alleen die interne speaker en als je hem op luid zet alleen de speaker onderaan of hoe zit dat in beide gevallen?

4- als je een GPS app aan het gebruiken bent zoals Google maps, bvb. om op straat ergens je weg te vinden, en je krijgt een telefoon, wordt je GPS app dan onderbroken of hoe zit dat? Of is dat nu opgelost omdat nieuwe OS kan multitasken als ik het goed begrijp?

5- als je buiten een GPS app gebruikt om je weg te vinden, gaat dat via Wi-Fi of alleen via 3G of allebei?

6- en wat met buiten surfen op internet.. alleen via 3G of ook via Wi-Fi wat sneller is dacht ik?

Bijkomende info: Ik woon in Belgie en zou dus Mobistar als operator moeten nemen.. tenzij ook Proximus kan.

Laatst gewijzigd door Vivace; 01-05-10 om 17:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-10, 01:02
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

1. De iphone heeft een youtube app waarmee je alle video's kan bekijken.
2. Je kan de functie va de homebutton instellen
3. De iPhone heeft wel degelijk bovenaan een speaker zoals elke andere telefoon.
4. Je navigatie zal onderbroken worden, maar kan je makkelijk hervatten na je gesprek (multitasken)
5. De iPhone heeft een ingebouwde A-GPS
6. Via 3G/gprs als er geen Wi-Fi beschikbaar is.

Bijkomend: In België ben je niet afhankelijk van een provider. Je kan dus gelijk welke nemen.

Ik stel voor van toch eens wat info in te winnen in een winkel waar ze de iPhone verkopen en misschien kan je hem wel even testen in de winkel. Dat zal een heleboel opklaren.
  #3  
Oud 01-05-10, 17:56
Vivace Vivace is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de reply.. ben al in winkel geweest maar op specifieke vragen weten ze antwoord niet en de iphone uitproberen mag ook niet dus hoop ik dat jullie mij willen helpen.

1- wat die home button betreft, is het niet zo dat als je bij de 3GS daar op duwt je die voice control krijgt.. volgens wat ik lees kan je "2x duwen" op die knop aan andere dingen toewijzen maar als je er 1x op duwt, is het dan steeds die voice control of kan je dat ook instellen dat je gewoon naar het hoofdmenu gaat?

2- is het mogelijk om op de 3gs die voice control uit te schakelen? In de settings zou je bij passcode lock voice dial op off kunnen zetten, maar wil dat zeggen dat om voice dial uit te schakelen je dan steeds een passcode zal moeten intikken bij aanzetten iphone of kan je voice dial ergens uitschakelen zonder dat je steeds een passcode moet ingeven bij aanzetten iphone?

Bedankt!
  #4  
Oud 01-05-10, 18:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

1. Je moet blijven duwen om de Voice Control te activeren. Gewoon drukken brengt je naar het homescreen.

2. Ik dacht dat het mogelijk was om Voice Control uit te schakelen, maar normaal heb je hier echt geen last van hoor Je moet al behoorlijk lang duwen om Voice Control in te schakelen.

Laatst gewijzigd door WDS001; 01-05-10 om 18:18.
  #5  
Oud 01-05-10, 18:17
Vivace Vivace is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Kan je 1x drukken op home button verschillend instellen?.. de pdf handleiding die ik vond spreekt alleen over 2x drukken dat verschillende functies kan hebben..

ik zie dat jullie de 3G hebben maar is dat niet veranderd op de 3GS wat overigens het enige model is met voice control dacht ik?

Laatst gewijzigd door Vivace; 01-05-10 om 18:25.
  #6  
Oud 01-05-10, 18:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Mijn fout, inderdaad. Eenmaal drukken brengt je altijd naar het homescreen en tweemaal drukken kan je instellen. Blijven drukken activeert Voice Control.
  #7  
Oud 02-05-10, 16:00
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Bomans
1. De iphone heeft een youtube app waarmee je alle video's kan bekijken.
Klopt niet ik kan geen videoclips bekijken op me iphone (zijn eruit gefiltert) dus op je pc kan je meer bekijken dan op je iphone jammer genoeg (zou wel iets met rechten te maken hebben)
  #8  
Oud 02-05-10, 16:59
Vivace Vivace is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Hmm.. nu snap ik er niets meer van.. welke Youtube videos kan je op een iphone 3G(s) bekijken en welke niet?! Ik las ooit dat "slechts een beperkte selectie" op je iphone bekeken kon worden maar hoe zit dat nu?

Laatst gewijzigd door Vivace; 02-05-10 om 17:23.
  #9  
Oud 02-05-10, 17:13
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivace Bekijk bericht
Hmm.. nu snap ik er niets meer van.. welke Youtube videos kan je op een iphone 3G(s) bekijken en welke niet?!
Ik heb geen idee eigenlijk mij is opgevallen dat ik Lady gaga - bad romance en TelePhone(Die op youtube staan) niet kan zien via mijn iphone en wel via me pc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sommige youtube flmpjes bekijken gaat niet stefan2165 iPhone algemeen 4 24-09-14 11:35
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken Iphone3G16GB Wi-Fi 2 31-05-10 22:13
Flash videos bekijken met iMobileCinema iMario Muziek, foto & video 10 26-12-08 22:06
Muziek: Alle muziek en videos weg! jeroenvg Muziek, foto & video 4 19-11-08 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.