//

Problemen bij afspelen muziek

Problemen bij afspelen muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kenners, Ik heb het volgende probleem sinds ik software versie 3.1.3 op mijn ipod touch heb. Tijdens het afspelen in het nummer verspringt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-10, 18:07
boerkoekoek boerkoekoek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard Problemen bij afspelen muziek

Hallo kenners,

Ik heb het volgende probleem sinds ik software versie 3.1.3 op mijn ipod touch heb. Tijdens het afspelen in het nummer verspringt de muziek, net zoals bij een cd die niet kan worden gelezen. In iTunes kan ik de nummers wel gewoon afspelen en bij eerdere softwareversies heb ik dit probleem nooit gehad, toen speelde ik dezelfde muziek probleemloos af.
Heeft iemand enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn. De ipod herstellen heb ik al geprobeerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 20:37
boerkoekoek boerkoekoek is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Verder niemand met dit probleem?
  #3  
Oud 18-08-10, 15:26
tho123 tho123 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Heb ook dit probleem is begonnen sinds ik heb geupdate naar 4.0. Zou het kunnen dat het een softwarebug is? Er zijn veel mensen die ik ken met dit probleem. Zijn er mensen die een oplossing weten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Verkeerde speaker bij afspelen muziek? Anfroy Muziek, foto & video 1 02-06-11 22:02
uitvallen muziek bij afspelen in de auto dave40 Muziek, foto & video 9 19-11-10 15:34
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 14:13
Problemen bij synchroniseren van muziek Jake iTunes 12 01-07-10 21:51
Geen scrollbar bij afspelen muziek kruipolie Archief 3 03-01-10 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.