//

foto's kunnen niet gesynct worden

foto's kunnen niet gesynct worden discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week problemen met het synchroniseren van foto's op mijn iPhone. Alles werkt perfect in iTunes, behalve de foto sync. Als dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-05-10, 18:36
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard foto's kunnen niet gesynct worden

Ik heb sinds vorige week problemen met het synchroniseren van foto's op mijn iPhone.
Alles werkt perfect in iTunes, behalve de foto sync. Als dit wordt geprobeerd, krijg ik telkens een foutmelding (zie printscreen)
In het verleden heb ik iTunes altijd mijn foto's uit iPhoto laten syncen, nu wil het niet meer lukken.

Heb al gezorgd voor de meest recente versie van iTunes, mijn iPhone hersteld en een reservekopie teruggezet, iPhone hersteld en als een nieuwe iPhone ingesteld, iPhone OS 3.1.3 en iPhone OS 4 beta 3 geprobeerd...

Iemand een idee hoe ik mijn foto's opnieuw op mijn iPhone kan plaatsen met iTunes??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iTunes error.jpg‎ (13,3 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-10, 23:34
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Niemand die me kan helpen??
  #3  
Oud 13-05-10, 11:54
woms woms is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik ben benieuwd want ik heb precies hetzelfde probleem
  #4  
Oud 14-05-10, 11:07
correke correke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

ik ben ook heel benieuwd want ook ik heb dit probleem van het begin dat ik een iphone heb, die ik nu 2 weken heb.
als ik de iphone laat herstellen kan ik de eerste keer wel foto's plaatsen,(ben dan alles kwijt)maar als ik loskoppel en weer aansluit krijg ik hetzelfde probleem weer.
ik heb ook een ipdod maar die werkt wel

Laatst gewijzigd door correke; 14-05-10 om 11:14.
  #5  
Oud 25-07-10, 22:45
Jan Biemans Jan Biemans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Foto sync werkt niet

Beste Correke,

Heb al een tijdje een iPhone en foto's sync lukt bij mij ook niet. Heb jij al een oplossing gevonden?

vrgr

Jan Biemans
  #6  
Oud 25-07-10, 23:09
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad en op kunnen lossen door alle foto's helemaal opnieuw te syncen. Dit is natuurlijk geen garantie dat het voor jullie ook werkt, maar het is het proberen waard toch? Wat ik gedaan heb (maar misschien zitten er overbodige stappen tussen):

- iPhoto afsluiten
- Synchroniseren van foto's in iTunes uitzetten, syncen en iTunes sluiten
- In je iPhoto Library met de rechter muisknop of Ctrl+Click en dan kiezen voor "Show Package Contents" (zal in het Nederlands wel iets zijn als "Toon Pakket Inhoud" ofzo).
- Folder "iPod Photo Cache" in de iPhoto Library weggooien.
- Prullenbak legen.
(Als je bovenstaande stappen niet vertrouwd kun je de folder eventueel eerst zippen als backup).
- Daarna iPhoto weer starten.
- Dan iTunes weer starten en synchroniseren weer aanzetten.

EDIT
Vergeet overigens niet om na afloop de eventuele backup van de folder terug te zetten of te wissen, anders blijf je met overbodige troep in je iPhoto app zitten.

__________________


Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 25-07-10 om 23:46.
  #7  
Oud 25-07-10, 23:31
Jan Biemans Jan Biemans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Beste Ruben,

Bedankt voor je tip. Heb dit gedaan maar werkt helaas niet. Weet je misschien ook uit welke map ik moet importeren? Is het iPhoto(default) of wellicht een andere map?

Ik heb ca. 400 foto's en filmpjes op een filmrol staan gemaakt met camera en camera zoom maar krijg ze dus niet op mijn mac

vriendelijke groet

Jan
  #8  
Oud 25-07-10, 23:43
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Sorry, ik dacht dat het over het omgekeerde probleem ging, dat er geen foto's van iPhoto naar de iPhone gaan.

Bedoel je met "importeren" de map op je iPhone waar de foto's in komen te staan? Dat is /private/var/mobile/Media/DCIM en daarbinnen kunnen dan diverse folders staan met de foto's die je op je iPhone gemaakt hebt, zoals bijvoorbeeld 100APPLE.

Of begrijp ik de vraag nu verkeerd?

EDIT
Ik weet trouwens niet zeker of filmpjes hier ook komen te staan, want ik heb alleen een jailbreak op mijn 3G en daar kan ik niet mee filmen.


Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 25-07-10 om 23:47.
  #9  
Oud 25-07-10, 23:57
Jan Biemans Jan Biemans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi Ruben,

Ik wil gewoon syncen. Alles lukt echte de foto's niet. Bedankt voor de moeite die je hebt genomen mocht je het verder niet weten.

vrgr

Jan
  #10  
Oud 05-08-10, 23:27
Rke Rke is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

EINDELIJK!!!!
Het is me gelukt volgens de stappen die Ruben.CC hierboven netjes heeft beschreven. Het verwijderen van de map 'iPod Photo Cache' heeft het em gedaan ))
Me am happy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 11:50
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen kortpa Odido (T-Mobile) 0 15-10-10 17:45
iCal afspraken van iPhone worden niet gesynct mbrant iTunes 0 12-07-09 14:02
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 17:32
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! Paulcito iPhone algemeen 9 31-03-08 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.