//

!help! geen ipod knoppen op lockscreen

!help! geen ipod knoppen op lockscreen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger als ik in lockscreen twee maal op de home button klikte kon ik mijn ipod beheren, versta een volgend liedje opzetten of dergelijke. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-10, 13:44
RobinDeleener RobinDeleener is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 75
Standaard !help! geen ipod knoppen op lockscreen

Vroeger als ik in lockscreen twee maal op de home button klikte kon ik mijn ipod beheren, versta een volgend liedje opzetten of dergelijke.
Nu ik cydget het met lockcalender werkt deze functie niet meer. Ook met activator werkt het niet.
Als ik daarentegen lockcalender in cydget uitvinkt, werken de ipod-knoppen weer wel.

Is er een manier om deze twee te combineren? Dus ipod-knoppen en calender?

Alvast bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update geen films meer afspelen in lockscreen bheyer Muziek, foto & video 0 27-04-11 22:40
!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!! MrCalvinGu iPhone algemeen 2 25-02-10 23:30
geen lockscreen meer :S mart-85 iPhone algemeen 0 23-12-09 12:39
Krijg geen lockscreen na drukken op toets rubbyphone iPhone algemeen 1 27-09-09 10:52
iPod knoppen tijdens andere app Richard_AFC Archief 3 11-07-09 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.