//

foto's verdwijnen.

foto's verdwijnen. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezers, Ik heb een vrij oude iPhone G2. jailbreak en unlocked met kpn erin. Draait nu op 3.1.3. modumfirmware 04.05.04_G. Ik gebruik hem sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-10, 23:12
noentje noentje is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Smile foto's verdwijnen.

Hallo Lezers,

Ik heb een vrij oude iPhone G2. jailbreak en unlocked met kpn erin. Draait nu op 3.1.3. modumfirmware 04.05.04_G. Ik gebruik hem sinds november 2009. Ik ben zeer tevreden over de Iphone.
Alleen de foto's. De eerste maand heb ik foto's ermee gemaakt. Deze kan ik gewoon bekijken in de filmrol.
Alle foto's die ik daarna maak zijn niet terug te vinden. zodra ik een foto maak wordt het beeld klein en gaat het linksonderin. Dat zie ik ook. Ga ik daarna naar de filmrol staan alleen die 28 van de eerste maand erin. Deze zijn ook niet te verwijderen.
Ik dacht dat het aan de jailbrak lag en heb er geen aandacht voor gehad. Nu heb ik net 3.1.3 erop gezet en opnieuw de jailbreak en unlock moeten doen en nu is het nog steeds hetzelfde.

Heeft iemand een tip voor me hoe ik de gemaakte foto's terug kan zien ??

Groeten Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-10, 07:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je na de update een backup teruggezet, dan heb je ook de softwarefout die daarin aanwezig was weer geïnstalleerd. Probeer een schone installatie en kijk of je dan de foto's wel terugvindt. Plaats niet de backup terug als dat het geval is.
Denk wel om je belangrijke gegevens zoals contacten e.d.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mappen verdwijnen! Bertje iPhone algemeen 7 22-12-10 20:24
Icoontjes verdwijnen Zhane iPhone algemeen 0 17-10-10 23:57
Afspraken verdwijnen... colorminator iPhone algemeen 2 22-01-09 21:49
Contactgegevens verdwijnen klaas84 iTunes 1 11-11-08 00:23
Bijlage of foto's die verdwijnen Marc Winters Muziek, foto & video 0 22-01-08 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.