rare verhoudingen na conversie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en vermoedelijk ook dames, Ik heb een klein probleempje. Ik heb een divx met de groote: 640 x 272 Als ik deze nu omzet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
rare verhoudingen na conversie
Heren en vermoedelijk ook dames,
Ik heb een klein probleempje. Ik heb een divx met de groote: 640 x 272 Als ik deze nu omzet naar Iphone formaat, dan doet de film het wel en het geluid het ook. Alleen de film is qua verhoudingen scheef. Komt dit doordat het originele formaat iets anders is dan normaal? Ik heb al verschillende tools geprobeerd! En is hier een oplossing voor te bedenken,zodat de verhoudingen niet zo erg "off" zijn. Bedankt voor de reacties. N2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
fixed. Kan dicht!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Video: Quicktime conversie | MacRub | Muziek, foto & video | 6 | 17-04-08 09:37 |
iTunes 7.5 conversie naar iphone/ipod | bwbboot | Archief | 8 | 28-11-07 15:58 |
|
|