iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Cover-flow: diverse artiesten (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/60016-cover-flow-diverse-artiesten.html)

BfromB 19-05-10 09:40

Cover-flow: diverse artiesten
 
In mijn cover-flow view worden verscheidene albums weergegeven met als artiest "Diverse Artiesten", terwijl in de gewone Album en Artiest view wel de correcte artiesten worden weergegeven. Iemand enig idee?

emiletelkamp 19-05-10 19:17

Hey,

Je moet dan de volgende stappen uitvoeren in Itunes:

- Het hele album selecteren
- Rechtermuisknop en dan Info tonen
- Klik op het tabblad Info
- Verander de naam van de Album-Artiest

Hiermee moet het opgelost zijn.

Gr. Emile

BfromB 19-05-10 21:18

Dat is het probleem niet, zowel in de Artiest en de Album view op de iPhone is het correct, evenals in iTunes. Enkel in de cover-flow view op de iPhone is het niet correct.

emiletelkamp 19-05-10 22:23

Hey,

Je hebt 2 keer een vakje met artiest. 1x artiest en 1x album artiest, probeer mijn methode maar, heb dit zelf ook al gehad namelijk.

Gr. Emile

eentje 20-05-10 00:19

wat emile zegt werkt bij mij ook altijd prima inderdaad

BfromB 20-05-10 09:04

Bedankt, ik had maar in een vakje "Artiest" gekeken in iTunes en dit was correct. Ik ga dit vanavond eens nazien. Toch wel vreemd dat het enkel op de iPhone en niet de iTunes cover-flow een probleem is, enig idee hoe het probleem onstaan zou kunnen zijn?

eentje 20-05-10 09:27

geen idee naar het onstaan alleen maar de oplossing.

BfromB 21-05-10 09:12

Ik heb het eens nagezien in iTunes en het Album artiest veld is leeg, zowel voor de albums die wel correct worden weergegeven als degene die niet correct worden weergegeven in de iPhone coverflow.

Misschien eens de desbetreffende albums verwijderen van de iPhone en daarna terug synchroniseren?

eentje 21-05-10 09:27

Sommige albums hebben het inderdaad niet nodig om goed weergegeven te worden in de coverflow. Bij de albums die niet werken kun je gewoon de album artiest vullen. dan zou dit moeten werken. if not horen we het hier wel dan kijken we wel naar andere oplossing

BfromB 21-05-10 09:47

Na verder onderzoek: indien ik in de iPod functie "Meer' selecteer, en dan "Verzameling", dan krijg ik een lijst van net die albums waarvoor de artiest incorrect worden weergeven. Dus vermoed ik dat ik die albums niet als Verzameling moet definiëren, maar dat zal via iTunes moeten gebeuren vermoed ik.

eentje 21-05-10 10:05

Ik heb even in mijn telefoon gekeken. (en dan de ipod functie natuurlijk)

Ik heb ook een aantal verzamelingen. maar die worden in coverflow gewoon goed weergegeven.
dus als je bij die albums die het niet doen in coverflow de album artiest invult zou alles moeten werken.

BfromB 27-05-10 09:57

Schijnbaar combinatie: voor sommige albums was het voldoende om "verzameling" te unchecken, voor andere albums moest ik effectief het Albumartiest veld invullen.

eentje 27-05-10 11:13

met andere woorden je probleem is opgelost?
als je probleem is opgelost kan hier slotje op

BfromB 27-05-10 12:10

Blijft enkel nog de vraag hoe het probleem is kunnen ontstaan, en hoe ik dit in de toekomst kan vermijden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.