//

Na iOS 4.0 foto's weg of wazig!

Na iOS 4.0 foto's weg of wazig! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hier ook de wazige foto's! Lees dat dit te verhelpen is door opnieuw te synch via foto's aan en uitvinken, mijn vraag is, waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-06-10, 13:48
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Hallo, hier ook de wazige foto's!
Lees dat dit te verhelpen is door opnieuw te synch via foto's aan en uitvinken, mijn vraag is, waar is dat tabblad foto's???
Als ik Itunes open zie ik, samenvatting, ifo, programma's enz... maar geen foto's?!
Help!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-06-10, 14:29
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ben dus echt een leek en baal als een stekker dat ik nu 3470 wazige foto's heb en niet weet hoe dit op te lossen? Meer als 300 leden online, niemand???
  #43  
Oud 25-06-10, 18:12
Grande88 Grande88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik ben net terug van de T-Mobile winkel waar ik de Iphone gekocht heb maar ook zij konden met de software probleem wazige foto's niet helpen.
Wel wordt er daar gewezen om het Iphoneclub te volgen vanwege de vele goede adviezen en kennis!

Ik zal het proberen nogmaals wat duidelijker uit te leggen, toen ik de Iphone voor mijzelf en onze dochter kocht heb ik beide toestellen gesynch. op mijn Sony Vaio.
Deze is inmiddels overleden en omdat ik heel erg aan het twijfelen ben tussen een Ipad of een Macbook/pro (gebruik het alleen voor te surfen en te mailen) heb ik nog steeds niets gekocht maar gebruik nu het netbookje van de vrouw des huizes.
Via dit netbookje heb ik Itunes weer gemachtigd/gekoppeld aan mijn Iphone en met haar account aan die van onze dochter.
Nu hebben wij beiden na de update dus die wazige foto's en weet niet hoe dit op te lossen of terug te zetten, in onze verschillende Itunes staat geen tabblad "foto's" is dit omdat het netbookje te klein is en ik daarom de tabblad niet zie of komt dit omdat ik de foto's niet vanaf hier heb geupload?
Wij zijn hier thuis echt computer leken en met het zoeken op dit forum dacht ik de oplossing te hebben gevonden door opnieuw te synch. met een vakje foto's aan en uit te vinken, lijkt simpel, echter ik kan nergens dat vakje vinden, in Itunes is het enige wat ik aan foto's zie de balk onder in het scherm, audio 6,24GB, FOTO'S 685,5 MB, Programma's, enz...
Hoop hiermee duidelijk te zijn en dat er iemand kan reageren met wat ik eventueel fout doe?
Mvg, Grande
  #44  
Oud 26-06-10, 20:33
Tjos Tjos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Oke, na mijn update naar 4.0 waren ook al mijn foto's weg zoals op pagina 1 te lezen is.

Maar vanochtend is het meest wonderbaarlijke OOIT gebeurt, iTunes zag de foto's al niet meer dus ik dacht alles kwijt te zijn... Maar vanochtend opende ik mijn fotomap op de iPhone en hij ging de map 'bijwerken'. Opeens stonden AL mijn oude foto's weer op de iPhone!!! Echt heel raar, vanuit het niks... Blij ben ik er zeker mee!
  #45  
Oud 25-01-11, 00:21
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Werkt bij mij niet
krijg mijn foto's niet open en als ik sync met itiunes komen ze erbij te staan.
maar kan ze nog altijd niet openen.

Hulp aub

Groetjes Jonas
  #46  
Oud 25-01-11, 00:25
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidfre Bekijk bericht
Om de foto's die je met de iPhone gemaakt hebt terug te halen heb ik dit gedaan:

Tools:
(MAC) PhoneView Demo

1) Connect your iPhone
2) Launch PhoneView, go to Settings, enable "Show Entire Disk"
3) Backup and then delete the following files:
/DCIM/.MISC/Info.plist
/PhotoData/Photos.sqlite
/PhotoData/PhotosAux.sqlite
4) Unplug your iPhone, launch Camera Roll and wait as it rebuild the database.

bron: Fix iPhone iOS4 "empty camera - IOS4 empty camera roll fix - 3dnUMyu1 - Pastebin.com

Dat werkte bij mij.
Werkt bij mij niet
krijg mijn foto's niet open en als ik sync met itiunes komen ze erbij te staan.
maar kan ze nog altijd niet openen.

Hulp aub

Groetjes Jonas
Reageren

Labels
foto's kwijt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's weg? keuffie69 Muziek, foto & video 0 24-06-10 10:58
Foto's weg Adnarim Muziek, foto & video 0 03-02-10 18:54
Foto's uit filmrol weg philippefeij Muziek, foto & video 0 23-08-09 12:27
Foto icoon weg mijnzzz Muziek, foto & video 7 18-01-09 01:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.