//

Foto's weg?

Foto's weg? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kon een hele tijd geen foto's meer van mijn iphone halen omdat de pc mijn iphone niet meer herkende. Als ik het goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-10, 10:58
keuffie69 keuffie69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard Foto's weg?

Hallo,

Ik kon een hele tijd geen foto's meer van mijn iphone halen omdat de pc mijn iphone niet meer herkende. Als ik het goed begrepen heb was er een soort van storing in de filmroll en als je die zou wissen dan zou t weer goed moeten zijn. Nou dat klopt inderdaad, bij inpluggen in de pc krijg ik weer netjes een pop-up om de foto's van de iphone te halen.

Gevolg is wel dat ik ongeveer 600 foto's kwijt ben. Staan deze nu in itunes of op mijn pc? Hoe krijg ik ze terug? Heb de foto's handmatig verwijderd van de iphone en zijn nu in itunes ook niet meer de zien.

Wat ook vreemd is, is dat het tabbald foto's in itunes niet zichtbaar is. IK heb dus , samenvatting, info, enz enz en als laatste boeken maar geen foto's?

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na iOS 4.0 foto's weg of wazig! MaartenJan Muziek, foto & video 45 25-01-11 00:25
Foto's weg Adnarim Muziek, foto & video 0 03-02-10 18:54
Foto's uit filmrol weg philippefeij Muziek, foto & video 0 23-08-09 12:27
Foto icoon weg mijnzzz Muziek, foto & video 7 18-01-09 01:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.