Roteren in iOS 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn "photo library" heb ik foto's staan die een verkeerde orientatie hebben. Op verschillende sites is aangekondigt dat iOS 4.0 een mogelijkheid zou bieden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Roteren in iOS 4
In mijn "photo library" heb ik foto's staan die een verkeerde orientatie hebben. Op verschillende sites is aangekondigt dat iOS 4.0 een mogelijkheid zou bieden om foto's te roteren. Zie bijvoorbeeld:
Rotate photo - Hands-on with iOS 4 (photos) - CNET Reviews Ik heb 24 juni 2010 mijn 3GS geupgrade naar iOS 4.0, maar deze optie lijkt er niet in te zitten. Zat deze optie misschien alleen in de "beta" en is deze verdwenen uit de "release"? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze optie zat inderdaad in de eerste beta's maar is blijkbaar niet in de final opgenomen.
|
|
|||
|
|||
Wat meer is, bij mij na de update gaat de spontane rotatie niet meer, ik wil dus zeggen, ik maak een map aan met foto's in de landschap oriëntatie, en vroeger draaiden die als ik de iphone draaide, nu worden alle foto's getoond in de portret oriëntatie.
Voorlopig heb ik de beelden gedraaid buiten de Iphone en weer terug ge sync met Itunes. Nu staan ze wel juist , ook als je zelf beelden maakt met de camera van de iPhone kan je ze niet roteren door de Iphone te draaien. De automatische rotatie werkt wel op bijvoorbeeld de calculator en de berichten enz, dus hardwarematig zal er niks fout zijn MVG, jeff c. |
Labels |
ios4, photo, rotate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: iPhone4 video roteren | Mischadbs | Muziek, foto & video | 6 | 02-11-10 19:49 |
Roteren foto's met IOS 4.1 | WTFoX | Muziek, foto & video | 1 | 18-09-10 11:51 |
Springboard roteren? | Gielk | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-10-08 23:39 |
Roteren beeldscherm | dave68 | iPhone algemeen | 8 | 31-05-08 00:50 |
Foto: Foto's roteren | chris96 | Muziek, foto & video | 4 | 05-04-08 13:48 |
|
|