//

Roteren in iOS 4

Roteren in iOS 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn "photo library" heb ik foto's staan die een verkeerde orientatie hebben. Op verschillende sites is aangekondigt dat iOS 4.0 een mogelijkheid zou bieden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 12:07
petski petski is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Unhappy Roteren in iOS 4

In mijn "photo library" heb ik foto's staan die een verkeerde orientatie hebben. Op verschillende sites is aangekondigt dat iOS 4.0 een mogelijkheid zou bieden om foto's te roteren. Zie bijvoorbeeld:

Rotate photo - Hands-on with iOS 4 (photos) - CNET Reviews

Ik heb 24 juni 2010 mijn 3GS geupgrade naar iOS 4.0, maar deze optie lijkt er niet in te zitten.

Zat deze optie misschien alleen in de "beta" en is deze verdwenen uit de "release"?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-10, 12:18
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Deze optie zat inderdaad in de eerste beta's maar is blijkbaar niet in de final opgenomen.
  #3  
Oud 26-06-10, 12:40
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Wat meer is, bij mij na de update gaat de spontane rotatie niet meer, ik wil dus zeggen, ik maak een map aan met foto's in de landschap oriëntatie, en vroeger draaiden die als ik de iphone draaide, nu worden alle foto's getoond in de portret oriëntatie.
Voorlopig heb ik de beelden gedraaid buiten de Iphone en weer terug ge sync met Itunes. Nu staan ze wel juist , ook als je zelf beelden maakt met de camera van de iPhone kan je ze niet roteren door de Iphone te draaien.

De automatische rotatie werkt wel op bijvoorbeeld de calculator en de berichten enz, dus hardwarematig zal er niks fout zijn

MVG, jeff c.
Reageren

Labels
ios4, photo, rotate



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: iPhone4 video roteren Mischadbs Muziek, foto & video 6 02-11-10 19:49
Roteren foto's met IOS 4.1 WTFoX Muziek, foto & video 1 18-09-10 11:51
Springboard roteren? Gielk Jailbreak apps en thema's 3 06-10-08 23:39
Roteren beeldscherm dave68 iPhone algemeen 8 31-05-08 00:50
Foto: Foto's roteren chris96 Muziek, foto & video 4 05-04-08 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.