//

iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol

iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3gs/geen jailbraik/IOS4 ik heb sinds kort een gek probleem, ik gebruik de iphone tijdens hardlopen (in armband) en loop met een 5km runningcoach ,(dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-10, 14:04
abdallahjohn's schermafbeelding
abdallahjohn abdallahjohn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Stuur een bericht via Yahoo naar abdallahjohn
Unhappy iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol

Iphone 3gs/geen jailbraik/IOS4

ik heb sinds kort een gek probleem, ik gebruik de iphone tijdens hardlopen (in armband) en loop met een 5km runningcoach ,(dit zijn simpelweg 16 mp3'tjes voor elke les 1) dit ging in het begin prima, maar nu elke keer slaat m'n iphone op hol, de mp3 gaat ineens versneld afspelen, en de voicecontrol wordt geactiveerd (de piepjes in mijn oor geven dat ook aan) de muziek stopt, de voicecontrol piept nog een keer en de muziek gaat weer verder, en dan begint het weer opnieuw, dit blijft zich herhalen, en uiteindelijk moet ik herstarten.
het gebeurt niet meteen, maar na een kleine 10 minuten na de start van de training,( ik gebruik het standaard bijgeleverde headsetje)
het ligt niet aan de mp3'tjes, want die heb ik op een ipod geprobeerd en dan doen ze het prima.
( ik zweet wel heel erg tijdens het lopen, zou er vocht in de controls van het headsetje kunnen komen, en dat de reden zijn?)(lijkt me sterk, maar toch)
help svp, want in deze situatie kan ik ook geen programma's als runkeeper enz gebruiken.
ik begrijp hier niks van, iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
thanx.john

Laatst gewijzigd door abdallahjohn; 11-07-10 om 14:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-10, 14:12
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Heb je hem al eens geprobeerd te herstellen.
  #3  
Oud 11-07-10, 14:21
abdallahjohn's schermafbeelding
abdallahjohn abdallahjohn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Stuur een bericht via Yahoo naar abdallahjohn
Standaard

het gekke is dat na de herstart de iphone weer perfect werkt, en kan ik ook rustig 3 uur muziek luisteren met headsetje, ook al de apps werken prima allemaal geen probleem.
totdat ik ga hardlopen met de iphone in de armband (bovenarm) en dan na een minuut of tien begint de ellende, (shake to shuffle staat uit)
herstellen nog niet geprobeerd... ben ik dan ook alles kwijt, of werkt dat anders?
  #4  
Oud 16-08-10, 14:36
abdallahjohn's schermafbeelding
abdallahjohn abdallahjohn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Stuur een bericht via Yahoo naar abdallahjohn
Standaard

nou, ondanks de "vele" hulp hier op het forum is het probleem inmiddels opgelost
het lag helemaal niet aan de iphone (dus herstellen was ook niet nodig)
het lag aan het apple headsetje, waarschijnlijk vocht in de remote of mic terecht gekomen.
headset vervangen en probleem opgelost.
  #5  
Oud 17-08-10, 00:32
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abdallahjohn Bekijk bericht
nou, ondanks de "vele" hulp hier op het forum is het probleem inmiddels opgelost
het lag helemaal niet aan de iphone (dus herstellen was ook niet nodig)
het lag aan het apple headsetje, waarschijnlijk vocht in de remote of mic terecht gekomen.
headset vervangen en probleem opgelost.
haha dit had ik ook nadat ik me remotecontrol in me mond had gehad xD (was overigens per ongeluk had me mond open en toen draaide het draaitje erin ) volgende dag gelukkig opgelost
  #6  
Oud 29-08-10, 03:16
richard250 richard250 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Koudum
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerieve Bekijk bericht
haha dit had ik ook nadat ik me remotecontrol in me mond had gehad xD (was overigens per ongeluk had me mond open en toen draaide het draaitje erin ) volgende dag gelukkig opgelost
Precies je kan zo heerlijk aan dat dingetje sabbelen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iPhone 3G muziek speelt plots versneld af BigFurryMonster Muziek, foto & video 4 15-08-10 14:51
Muziek: iphone gelockt toch versneld afspelen stormgeist Muziek, foto & video 2 30-12-09 10:39
Versneld afspelen Podcast knarf18 iPhone algemeen 1 05-11-09 21:20
hol geluid roumen10 iPhone algemeen 6 03-03-09 19:39
iPhone: Iphone op hol, barts5 Jailbreak 20 24-07-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.