//

Logitech Rechargeable S315i, aan te raden?

Logitech Rechargeable S315i, aan te raden? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben aan het overwegen om de Logitech Rechargeable S315i aan te schaffen. heeft iemand deze mss en heeft hij/zij er iets over aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 23:52
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard Logitech Rechargeable S315i, aan te raden?

Hey,

Ik ben aan het overwegen om de Logitech Rechargeable S315i aan te schaffen. heeft iemand deze mss en heeft hij/zij er iets over aan te merken? Of is er iemand die een andere speaker dock kan aanraden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 14:48
nockienl nockienl is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

ik zou zelf de logitech pure-fi anywhere 2 kopen dit is naar mijn idee de beste voor oplaadbare speakers gaat dit ding echt hard en er blijft zuiver geluid uit komen
  #3  
Oud 05-08-10, 14:56
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nockienl Bekijk bericht
ik zou zelf de logitech pure-fi anywhere 2 kopen dit is naar mijn idee de beste voor oplaadbare speakers gaat dit ding echt hard en er blijft zuiver geluid uit komen
Bedankt voor de tip! Al ben ik nu eerder aan het overwegen om te wachten op de logitech S715i die gisteren werd aangekonigd. Lijkt me echt een beest van een speaker!

Ik neem aan dat je zelf een pure-fi anywhere 2 hebt? Ik had er een vraagje over. Ik ben van plan om het dagdagelijks te gebruiken als wekker. Mijn idee is dus om iets zoals Drool Radio te gebruiken, dat ook een wekker functie heeft; 's avonds m'n iphone erin steken en er 's morgens door gewekt worden. M'n vraag is nu of je de boxen hoort wnnr ze aanstaan, maar geen muziek hoeven te spelen (de meesten hebben een zoemend geluid)? Want als ik ga slapen en ik hoor de hele tijd zoomende boxen kan dat wel eens storend zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: welke office app raden julie aan BlacksEdition iPad Apps 17 12-10-11 17:03
iPhone: iPhone 4 met 4.0.2 downgraden en dan jailbreaken aan te raden? Wolfken Jailbreak 6 29-08-10 13:07
Welke data-abonnementen aan te raden? rtoonen iPad algemeen 14 14-07-10 01:32
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? Hostpik Chat en geruchten 10 15-04-09 16:20
Installer apps die aan te raden zijn? francebramie Jailbreak apps en thema's 9 23-01-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.