iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Geen Fotomap in Itunes! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/66429-geen-fotomap-itunes.html)

walid_thaibokser 01-08-10 19:12

Geen Fotomap in Itunes!
 
Hallo beste mensen,

Ik kom er net achter dat er in Itunes een fotomap aanwezig moet zijn.

Nou, die is er dus niet. Kan iemand mij hiermee helpen, want nu kan ik geen fotos op mijn iphone4 zetten!

apotheosis 02-08-10 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walid_thaibokser (Bericht 509663)
Hallo beste mensen,

Ik kom er net achter dat er in Itunes een fotomap aanwezig moet zijn.

Nou, die is er dus niet. Kan iemand mij hiermee helpen, want nu kan ik geen fotos op mijn iphone4 zetten!

Dat staat wel ergens in andere topics, recente topics meende ik wel uitgelegd maar ik weet het zelf niet echt goed, ik vind het via itunes maar een strontboel ;).
Dan heb ik de app air sharing pro aangeschaft, daar heb je itunes niet voor nodig en het werkt bv via Wi-Fi en zo zet ik m'n foto's over naar deze app op de iphone.
Je moet bij deze als je die app zou aanschaffen ooit moet je er alleen voor zorgen je goed de uitleg leest die bij de app staat, daar staat er normaal gezien wel op hoe het werkt, ik ben er zelf geen krak in, als ik dat kan kan iedereen dat :).
Moeilijk is het allesins niet.

Ruben.cc 02-08-10 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walid_thaibokser (Bericht 509663)
Ik kom er net achter dat er in Itunes een fotomap aanwezig moet zijn.

Nee, er is in iTunes geen "map aanwezig", maar je moet aangeven welke map of mappen (of "directories" voor Windows gebruikers of "Folders" voor Mac gebruikers) op je harddisk je wilt synchroniseren naar je iPhone.

Klik in iTunes op het icoontje van je iPhone (links), kies voor de tab "Photos" (bovenin) en kies een map/directory/folder op je harddisk waar de afbeeldingen staan die je naar je iPhone wilt synchroniseren.

Het tabje "Photos" staat overigens erg ver naar rechts, dus als je een redelijk klein scherm hebt (1024x768) kan deze buiten beeld vallen. Maximaliseer je iTunes scherm en maak de linker kolom zo klein mogelijk om 'm in dat geval in beeld te krijgen.

rsca-andrew 03-08-10 13:31

ik heb het probleem dat er geen tab foto's staat in itunes :s

fbss 07-08-10 11:57

Dat is mijn probleem ook. Hoe voeg ik die tab toe?:confused:

arend voskuijl 08-08-10 15:47

Hier nog een met zelfde probleem! Na update opeens geen tab foto meer en alles wat al op de phone - vanaf de pc - stond ' weggesynct'......

renegade 1963 08-08-10 20:53

wie o wie
 
Wil me helpen foto's van pc naar iphone.
Bij mij i tunes staat ook niks voor foto's?
Wil zo graag mappen plaatsen maar weet niet hoe:confused:

Radeloos word ik ervan.

Liefs Renegade

Dusoif 10-08-10 22:30

Weet er al iemand hoe het komt dat die tab er niet staat? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en heb al vanalles geprobeerd doch zonder resultaat.

Dusoif 10-08-10 23:07

is opgelost:

op Books gaan staanen ctrl + tab drukken, kom je automatisch bij de fototab :-)

renegade 1963 10-08-10 23:35

Thnx ga t morgrn gelijk proberen, laat t nog weten.

Ruben.cc 10-08-10 23:46

Zucht.....

renegade 1963 11-08-10 08:20

THnx het is goed gelukt heb nu mijn foto's van pc op mijn iphone gedaan, ben er heel blij mee. :)

Groetjes Renegade

fbss 11-08-10 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 525779)
Zucht.....

Wat wil je hiermee zeggen?

Nnijd 15-08-10 12:47

als je ziet hoe makkelijk, dan denk je damn! ben hier al de hele morgen mee bezig geweest pff

fbss 16-08-10 09:05

Maar nu de vraag: hoe kun je de 'Foto's'-tab verschuiven, zodat je niet iedere keer via ctrl-tab er naartoe moet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.