//

Foto's terughalen uit een beveiligde backup

Foto's terughalen uit een beveiligde backup discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nou ben ik poosje terug van 3.1.3 naar 4.0 gegaan op m'n 3GS en heb ik daarna een backup terug gezet zodat ik alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 11:29
Cyberbob Cyberbob is offline
• iOS 5.1
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Question Foto's terughalen uit een beveiligde backup

Hallo,

Nou ben ik poosje terug van 3.1.3 naar 4.0 gegaan op m'n 3GS en heb ik daarna een backup terug gezet zodat ik alles weer heb. Maar dat beviel me totaal niet, m'n iphone crashte continu en was ontzettend traag.
Nou heb ik een schone versie van 4.0.1 erop gezet en nu is die weer helemaal lekker snel en crasht (bijna) niet meer.

Maar, wat is nou het probleem. ik ben m'n foto's vergeten. Ze staan nog wel in m'n reserve backup maar die is beveiligd.
Is er een manier om deze foto's op mijn nieuw geïnstalleerde telefoon te krijgen?

Ik denk zelf dat ik wel een manier weet en dat is de backup terug te zetten op mn telefoon en dan de foto's op te slaan en dan weer terug naar een schone ios 4.0.1, maar dit is zeer tijdrovend en ligt mn telefoon er weer een dag uit.

Dus, kan ik foto's uit een beveiligde backup terug krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? stellaferox iTunes 1 05-10-10 21:39
Foto's terughalen dudematters Muziek, foto & video 5 28-09-10 19:45
een programa om met een beveiligde Wi-Fi te verbinden maurice1991 Jailbreak apps en thema's 4 17-08-10 23:42
Alleen foto's uit Iphone backup halen happydaddy Muziek, foto & video 3 24-10-09 12:59
Foto's op je Iphone via sync gezet, terughalen op pc naafje iTunes 0 27-01-08 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.