//

Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren

Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone nu bijna een jaar en sinds het begin heb ik het volgende probleem. Sommige nummers spelen niet goed op mijn iphone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-10, 10:42
mascholten mascholten is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren

Ik heb mijn iphone nu bijna een jaar en sinds het begin heb ik het volgende probleem.
Sommige nummers spelen niet goed op mijn iphone, ze klinken als bij een ernstig beschadigde cd, dwz playback springt heen en weer binnen het nummer, stereo geluid gaat van de ene naar de andere luidspreker.

Het ligt niet aan de mp3 want als ik hetzelfde mp3-tje een keer opnieuw naar de telefoon kopieer dan speelt hij 'm wel goed af.

Het ligt niet aan de jailbreak want dit was ook al vóór de jailbreak en het is denk ik ook niet doordat de telefoon tijdens het afspelen door een andere applicatie belast wordt want reboot helpt niet en de nummer hebben bij elke keer afspelen exact dezelfde fouten.

Zet itunes de mp3 om naar een ander formaat tijdens synchroniseren of wordt de mp3 gewoon 1 op 1 gekopieerd?

Hebben meer mensen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 16:57
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mascholten Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone nu bijna een jaar en sinds het begin heb ik het volgende probleem.
Sommige nummers spelen niet goed op mijn iphone, ze klinken als bij een ernstig beschadigde cd, dwz playback springt heen en weer binnen het nummer, stereo geluid gaat van de ene naar de andere luidspreker.

Het ligt niet aan de mp3 want als ik hetzelfde mp3-tje een keer opnieuw naar de telefoon kopieer dan speelt hij 'm wel goed af.

Het ligt niet aan de jailbreak want dit was ook al vóór de jailbreak en het is denk ik ook niet doordat de telefoon tijdens het afspelen door een andere applicatie belast wordt want reboot helpt niet en de nummer hebben bij elke keer afspelen exact dezelfde fouten.

Zet itunes de mp3 om naar een ander formaat tijdens synchroniseren of wordt de mp3 gewoon 1 op 1 gekopieerd?

Hebben meer mensen dit probleem?
Heb dit ook een keertje gehad. Je moet gewoon je muziek nog eens synchroniseren waarbij je aanduid dat geen enkele mp3 moet overgezet worden (Je maakt zo dus je iPod op de iPhone helemaal leeg). Daarna zet je gewoon je muziek terug en dan zou het opgelost moeten zijn.
  #3  
Oud 07-08-10, 19:48
mascholten mascholten is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luvlektrik Bekijk bericht
Heb dit ook een keertje gehad. Je moet gewoon je muziek nog eens synchroniseren waarbij je aanduid dat geen enkele mp3 moet overgezet worden (Je maakt zo dus je iPod op de iPhone helemaal leeg). Daarna zet je gewoon je muziek terug en dan zou het opgelost moeten zijn.
Bedankt voor je reactie, ik heb het geprobeerd maar krijg toch weer beschadigde nummers.
Daarna heb 'm nogmaals leeggemaakt en teruggezet met mediamonkey ipv itunes, tot nu toe nog geen beschadigde nummers gevonden.
En hoe minder ik met itunes hoef te doen hoe beter dus dit lost voor mij 2 problemen tegelijk op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 MissMusica010 iTunes 0 25-08-10 21:18
Windows: muziek synchroniseren Pieter65 iTunes 0 23-08-10 13:59
Problemen bij synchroniseren van muziek Jake iTunes 12 01-07-10 21:51
Synchroniseren muziek De Generaal Archief 1 09-10-09 17:23
Muziek: Muziek synchroniseren Biver75 Muziek, foto & video 6 16-07-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.