//

Fotomap AAAA8000?? Nieuwe foto's niet aanwezig.

Fotomap AAAA8000?? Nieuwe foto's niet aanwezig. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik mijn gejailbreakte iPhone 3GS geüpdatet naar 4.0.1. Daarna reservekopie teruggezet (want er ging iets mis met het updaten en ik moest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-10, 13:46
sterestherster sterestherster is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Unhappy Fotomap AAAA8000?? Nieuwe foto's niet aanwezig.

Vorige week heb ik mijn gejailbreakte iPhone 3GS geüpdatet naar 4.0.1. Daarna reservekopie teruggezet (want er ging iets mis met het updaten en ik moest de iPhone herstellen). Dat is uiteindelijk goed gegaan. Gejailbreakt via jailbreakme.com. Alles werkt prima. Ik heb alleen een probleem met m'n foto's. Gisteren ging ik in Windows Vista naar iPhonefolders om foto's handmatig over te zetten naar m'n computer. Ik kwam in de DCIM-map terecht. Normaliter stonden hier mappen zoals Apple101 etc..nu echter alleen een map met de naam AAAA80000 oid. Hierin stonden al mijn foto's van voor het terugzetten van de reservekopie. De foto's die ik ná het updaten en het terugzetten van de reservekopie heb gemaakt, waren echter niet te vinden. Ik heb vervolgens iTunes mijn foto's laten syncen met m'n computer. Ik had de tip gekregen dat dit het probleem mss zou oplossen. Helaas! Ik kan nog steeds via Verkenner mijn nieuwste foto's niet zien en deze worden ook niet met de computer gesynct via iTunes. Om ze nu op m'n computer te krijgen, mail ik ze naar mezelf en sla ze vanuit de mail op. Dit is natuurlijk zeer onhandig en omslachtig.

Zijn er mensen met het zelfde probleem? En nog belangrijker: wie heeft hier een oplossing voor? Anders ga ik mss maar weer een reservekopie maken en de iPhone herstellen etc...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's, herstel, reservekopie, synchronisatie, updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prullenbak en verstuurd niet aanwezig pironne iPhone algemeen 10 29-08-10 19:48
iPhone: Freeze niet aanwezig duck304 Jailbreak 8 08-07-09 21:35
Voorlopig even niet aanwezig ArB Archief 13 05-06-08 23:10
contacten niet meer aanwezig countryboy Archief 2 25-02-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.