iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: foto's zwart in filmrol (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/67661-foto-s-zwart-filmrol.html)

Hanneke76 09-08-10 12:23

foto's zwart in filmrol
 
Hallo,

De foto's die ik met mijn Iphone gemaakt heb en in de Filmrol staan op mijn mobiel zijn voor een deel zwart. Als ik ze open krijg ik ze wel te zien maar in het beeld waarin je alle foto's kunt zien en kunt 'scrollen' is een deel van de foto's zwart.

Ik heb ze al overgezet naar de laptop en weer opnieuw op de iphone gezet maar dat hielp niet.

Iemand een idee wat helpt of wat er gebeurd is?

MJolein 09-08-10 21:06

Hanneke,

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Ook eraf gehaald en ze er vervolgens weer opgezet maar dat hielp niks. Dus tips zijn erg welkom.

MJolein

Hanneke76 09-08-10 21:44

Bij mij staan ze nu wel goed in de albums onder de map fotobibliotheek, maar niet in de map filmrol

Kloki 10-08-10 21:47

Helaas kan ik geen oplossing geven, want ik heb ook dit probleem. Heb sinds vandaag de iPhone 4 en na synchroniseren is dit probleem ook bij mij opgetreden. Kan gewoon foto's maken en die ook bekijken, maar in de filmrol is alles zwart weergegeven. Zou hier ook graag een oplossing voor hebben...

czorro 10-08-10 21:47

Ik heb hetzelfde probleem. Dus advies en tips zijn welkom

Psycho390 11-08-10 12:34

Ik had er ook last van maar na het uitzetten en weer opstarten van mn iphone was het probleem verholpen.

Kloki 11-08-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho390 (Bericht 526096)
Ik had er ook last van maar na het uitzetten en weer opstarten van mn iphone was het probleem verholpen.

Dit gelijk geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

osj 27-08-10 02:01

Precies het zelfde probleem hier. Tevens ui en aan gezet maar geen resultaat. Iemand een andere oplossing???

paulT 27-08-10 02:18

Je vinger voor de lens weghalen ??





Grapje!

spuji 27-08-10 16:38

Ligt waarschijnlijk aan een fout in de firmware, wachten op een update vrees ik

czorro 29-08-10 18:50

Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Via Windows Explorer de foto bestanden gekopieerd naar mijn pc. Daar bleek dat de fotobestanden een extentie hadden van TMH en alle bestanden stonden er 2x op. Het ene bestand weggegooid, en vanzelf werd dan het andere bestand een jpg.
Daarna alle foto's van mij Iphone verwijderd en de goede foto's weer teruggezet. En ziedaar alles was weer ok.

basernst 02-09-10 20:33

zelfde probleem geen oplossing fotorol is zwart
 
hallo,
ik heb het zelfde probleem met firmware 4.0.2.
bestandsextensie TMH is bij mij niet het geval.
Graag een oplossing!
wie o wie?
Bedankt!

mikkie 03-09-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door czorro (Bericht 548652)
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Via Windows Explorer de foto bestanden gekopieerd naar mijn pc. Daar bleek dat de fotobestanden een extentie hadden van TMH en alle bestanden stonden er 2x op. Het ene bestand weggegooid, en vanzelf werd dan het andere bestand een jpg.
Daarna alle foto's van mij Iphone verwijderd en de goede foto's weer teruggezet. En ziedaar alles was weer ok.



ik heb er over de 1000 foto,s op staan:p dus dat wordt effe uitzoeken dus

Ducktape 08-09-10 02:06

Dit is een tijdelijke file die gebruikt wordt en waarvan de preview wordt getoond. Oud iPhoto probleem :)

jlrens 14-09-10 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door czorro (Bericht 548652)
Ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Via Windows Explorer de foto bestanden gekopieerd naar mijn pc. Daar bleek dat de fotobestanden een extentie hadden van TMH en alle bestanden stonden er 2x op. Het ene bestand weggegooid, en vanzelf werd dan het andere bestand een jpg.
Daarna alle foto's van mij Iphone verwijderd en de goede foto's weer teruggezet. En ziedaar alles was weer ok.

Hoe zet je de goede foto's terug? Je kunt ze niet zomaar weer in die map slepen, maar alleen een andere fotobibliotheek aanmaken op je iPhone naast de filmrol.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.