//

failed to play the video

failed to play the video discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken heb ik een probleem op me ipod als ik een video af wil spelen. Als ik dan op de play-knop druk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-10, 11:56
cococollin cococollin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard failed to play the video

Sinds een aantal weken heb ik een probleem op me ipod als ik een video af wil spelen. Als ik dan op de play-knop druk klik, dan springt de video omhoog(wat heel normaal is). Maar daarna gaat hij gelijk terug naar de site/app en geeft hij in een blauw blok aan: Failed to play the video!
Toen ik dit een aantal weken geleden krijg dacht ik, ohh dat zal wel over gaan. Maar na een aantal weken heb ik dit probleem nog steeds.
Ik heb een ipod touch 2g MC 8gb 3.1.3 gejailbreakt met spirit.
Als iemand een oplossing hier voor heeft of het zelfde probleem heeft zou ik dit graag willen weten.

Laatst gewijzigd door cococollin; 09-08-10 om 11:56. Reden: spelling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apps, failed, nietafspelen, safari, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed hezzens Jailbreak 19 28-08-11 11:35
play music Jeroen0704 Ontwikkelen voor iOS 0 19-03-11 21:39
streep door play logo op youtube DLOD iPhone algemeen 26 10-01-11 22:37
Harman Kardon Drive+Play Nick Nack iPhone accessoires en onderdelen 9 01-11-08 08:45
Harman Kardon Go & Play - Afspeel probleem. cunoh iPhone accessoires en onderdelen 3 12-09-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.