Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil bepaalde foto mappen van mijn PC op mijn Iphone zetten, dit ging altijd zonder problemen via Itunes. Had altijd een paar mappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik wil bepaalde foto mappen van mijn PC op mijn Iphone zetten, dit ging altijd zonder problemen via Itunes. Had altijd een paar mappen aangevinkt en deze stonden keurig op mijn Iphone. Echter sinds de nieuwe update (4.01) lijkt het niet meer te werken, kan alleen de foto's bekijken die ik met mijn Iphone heb gemaakt. Heeft iemand advies? |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Bestanden Kopiėren van Iphone naar Ipad | Cooper85 | iPad algemeen | 1 | 04-05-11 17:28 |
Windows: Mp3's kopiėren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 14:11 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|