//

foto's op iphone zetten

foto's op iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn pc een mapje staan van 181 foto's die ik graag op mijn iphone zou zetten . ik ga naar itunes klik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-10, 14:13
stephaniiee stephaniiee is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard foto's op iphone zetten

Ik heb op mijn pc een mapje staan van 181 foto's die ik graag op mijn iphone zou zetten .

ik ga naar itunes klik op foto's en duid de map aan die ik er wil opzetten en klik op syncroniseer

en iedere keer opnieuw komen er een paar foto's niet op ( natuurlijk juist de belangerijke)

ik dacht eerst dat mijn geheugen vol was maar toen keek ik en er was nog veel plaats
dan had ik de map er nog eens van verwijderd en er terug opgezet en iedere keer weer die paar foto's komen er niet op ;s

weet iemand wat ik verkeerd doe ?

alvast bedankt
groetjeszz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten Grdam Muziek, foto & video 0 27-11-10 20:58
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. kevinwever iTunes 3 27-06-10 13:41
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 09-09-09 00:53
Windows: foto's op iphone zetten sardonix iTunes 29 10-08-09 14:41
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten peterkraaijeveld Muziek, foto & video 8 21-04-09 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.