//

locatiebepaling foto's iphone 4

locatiebepaling foto's iphone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele dagen een probleem met de locatiebepaling van foto's op mijn iphone 4. Tot voor kort werden foto's die ik trok met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 11:08
svenrobeyns svenrobeyns is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zoersel
Berichten: 31
Standaard locatiebepaling foto's iphone 4

Ik heb sinds enkele dagen een probleem met de locatiebepaling van foto's op mijn iphone 4. Tot voor kort werden foto's die ik trok met mijn iphone onmiddellijk weergegeven op de kaart die onder de standaard app foto's staat. Sinds enkele dagen worden ze enkel nog weergegeven als ik mijn iphone herstart. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals "herstel locatiebepalingen", de locatiebepalingen van camera op- en afgezet, soft reset... maar niets lijkt te helpen. De foto wordt wel onmiddellijk weergegeven in de filmrol maar dus niet op de kaart enkel wanneer ik de iphone herstart. Wanneer ik de foto neem en terug ga naar mijn hoofdscherm wordt er heel even het kleine kompas bovenaan naast het batterijpercentage weergegeven en verdwijnt vervolgens. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of iemand dit ook al meegemaakt? Let me know!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Locatiebepaling bij foto's yvesdeclercq Muziek, foto & video 8 28-01-10 08:29
Iphone 3G locatiebepaling in spanje :O rickth64 iPhone algemeen 2 08-11-08 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.