iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto's terughalen (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/69489-foto-s-terughalen.html)

dudematters 22-08-10 21:53

Foto's terughalen
 
Ik heb een iPhone 3G t-mobile niet gejailbreaked. Gisteren een update gedaan naar 4.0.2, via iTunes. Nu zijn al mijn bestanden weg en al mijn instellingen, en belangrijker, al mijn vakantie foto's!!! Hier baal ik enorm van. Ik zag dat de updater een reservekopie had gemaakt, maar dat ging heel snel, en dat kan niet, het waren 346 foto's.

Ik heb op veel gezocht, en er zijn zogenaamde iPhone media recovery programma's, voor windows en osx. Maar dan moet je een iPhone kunnen benaderen, een aantal zeggen dit te kunnen met ssh, maar dan moet de iPhone gejailbreaked zijn, en dat is de mijne niet. Een aantal hoeft dit niet, maar ik krijg het niet voor elkaar om de iPhone als harddisk te tonen. Een mount de iPhone wel (OSX) maar dan kan de recovery app het niet zien.

Is er iemand die een goed truukje kent?

jojophone 22-08-10 22:16

Het zal vast kunnen, geen idee hoe trouwens, maar zorg ervoor dat je nu geen foto's gaat maken. Want wat je overschrijft is kwijt. Nu heb je nog de kans dat je het er nog af kunt halen mits je er bij kunt.
Heb helaas ervaring met een digitale cam die kapot ging.

DrDecibel 22-08-10 22:31

ik heb volgens mij precies hetzelfde gehad

Waarschijnlijk staat er in Itunes dat je nog een hele hoop mb aan foto's hebt staan?
Wat dus betekent dat de foto's er gewoon nog staan
Bij mij was dit dus het geval en ik had eigenlijk al de moed opgegeven en ineens bij het synchroniseren stonden mijn foto's er weer
Geen idee waardoor het kwam

Maakte in mijn geval niet uit dat ik gewoon foto's had genomen, deze stonden er later gewoon bij

dudematters 23-08-10 09:10

Helaas niet, ik sync geen foto's met iTunes, meestal met iPhoto. In mijn geval zijn zelfs alle instellingen van mijn iPhone kwijt, ook mijn afspeellijsten, eMail instellingen, agenda instellingen, e.d. Ik zou de iPhone echt moeten mounten om met een recover util te kijken wat ik nog kan terughalen. Ik gebruik de iPhone op dit moment niet, om te voorkomen dat ik iets overschrijf.

dudematters 25-08-10 11:25

Na een reeks verwoedde pogingen om de iPhone te benaderen heb ik toch maar besloten hem te jailbreaken, simpelweg om erbij te kunnen komen. Daarna ben ik gestuit op deze oplossing, niet voor beginners maar wel effectief. Wellicht dat hier iemand iets aan heeft.

HOW TO: iPhone Data Recovery

pieddy 28-09-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dudematters (Bericht 544115)
Na een reeks verwoedde pogingen om de iPhone te benaderen heb ik toch maar besloten hem te jailbreaken, simpelweg om erbij te kunnen komen. Daarna ben ik gestuit op deze oplossing, niet voor beginners maar wel effectief. Wellicht dat hier iemand iets aan heeft.

HOW TO: iPhone Data Recovery

Ik zit met een soort van zelfde probleem, Iphone zat vast in DFU mode, alleen Itunes zag m'n 3G's nog tiny umrbrella niet kreeg hem er met geen mogelijk meer uit zo stom geweest om via Itunes hem te herstellen echter kwam er toen pas achter dat ik mijn foto's nooit gesycnt had :(

Ik heb al op bovenstaand forum gekeken en word er niet echt veel wijs van niet dat ik een leek ben op PC gebied maar de moed zakte mij ening sinds in de schoenen zeg maar :( Is er iemand die mij hiermee kan helpen? evt tegen betaling (a)

Middels opgelost:cool:

Lichtelijke blackout effe vergeten dat je ook een reservekopie terug kan zetten:eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.