//

Foto's aan contact toevoegen mislukt

Foto's aan contact toevoegen mislukt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen allen, Zojuist op een (ernstig) probleem gestuit: ik wil wat foto's aan mijn contacten toevoegen maar dat lukt niet (4.0.2). Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-10, 12:36
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Question Foto's aan contact toevoegen mislukt

Goede morgen allen,

Zojuist op een (ernstig) probleem gestuit: ik wil wat foto's aan mijn contacten toevoegen maar dat lukt niet (4.0.2). Ik heb de contact-app geopend, selecteer een contact, klik "Edit" en vervolgens op "Add photo". De camera-app opent, ik selecteer een bestaande foto en bewaar het geheel. Resultaat: 0,0! Geen foto bewaard. Ook wanneer ik een nieuwe foto maak en die bewaar als contactfoto, gebeurt er gewoon helemaal niets (behalve dan dat de iPhone meldt dat ie de boel aan het verwerken/opslaan is).

Diverse malen geprobeerd, met diverse contacten en het resultaat is steeds hetzelfde: geen foto bij het betreffende contact.

Doe ik iets verkeerd?

Alvast dank voor hulp en feedback in het vooruit.

Fijne zondag,
Robenroute
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-10, 16:05
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Zou iemand dit kunnen proberen en zien of het bij hem/haar wel lukt (graag met 4.0.2)? Wederom, dank in het vooruit.

Robenroute
  #3  
Oud 05-09-10, 21:56
Sjimmy77 Sjimmy77 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Unhappy

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat jammer is, want ik heb net een paar hele grappige foto's van vrienden gemaakt en die wilde ik aan hun contactprofiel toevoegen, maar die lol blijft me nu bespaart.
Ik heb m'n iPhone nu twee dagen en gister deed 'ie het toevoegen van foto's nog wel. In de tussentijd heb ik:
-mijn linkedin-contacten gegevens geimporteerd
-allerlei apps geinstalleerd

Mijn contacten synchroniseren overigens met Yahoo! (ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen, misschien is het 't vermelden waard), maar dat was in eerste instantie geen probleem.
En het zijn er inmiddels meer dan 1000, maar dat zou die toch wel aan moeten kunnen?

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
  #4  
Oud 06-09-10, 16:00
Siem54 Siem54 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Red face Foto maken via contacten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robenroute Bekijk bericht
Zou iemand dit kunnen proberen en zien of het bij hem/haar wel lukt (graag met 4.0.2)? Wederom, dank in het vooruit.

Robenroute
Ook ik heb het zelfde probleem. Het lijkt allemaal goed te gaan maar de foto, wordt nergens opgeslagen. Ik synchroniseer de contacten met Google.

Als je op de 'normale' manier een foto maak en deze dan vervolgens uit de fotomap aan de contactpersoon toevoegd, gaat dit wel goed.


groet
  #5  
Oud 06-09-10, 16:15
Sjimmy77 Sjimmy77 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Gek genoeg doet 'ie het nu wel weer. Hopen dat dat zo blijft..
Reageren

Labels
contactfoto, contactinfo, contacts, foto



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto toevoegen aan contacten elektroshokk Muziek, foto & video 2 22-08-10 09:35
Foto toevoegen aan contacten rotterdammer53 Muziek, foto & video 1 15-08-10 14:18
Foto: GPS coordinaten toevoegen aan foto Lancia Muziek, foto & video 4 13-01-09 22:38
Contact toevoegen terwijl je aan het bellen bent janhh iPhone algemeen 2 13-02-08 13:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.