//

afspeelvolgorde muziek

afspeelvolgorde muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) volgens mij sinds upgrade naar 4.01 (misschien hiervoor ook al) speelt de muziek in ipod functie op mijn iphone 3G af in volstrekt willekeurige volgorde. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 10:09
debievre debievre is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard afspeelvolgorde muziek

volgens mij sinds upgrade naar 4.01 (misschien hiervoor ook al) speelt de muziek in ipod functie op mijn iphone 3G af in volstrekt willekeurige volgorde. in itunes staat het goed, de track lijsten in iphone zien er goed uit maar bij afsprelen verandert deze volgorde. iemand een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 10:35
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Heb hetzelfde mogen ervaren. Eerst dacht ik ook dat het aan verkeerde playlists lag, maar uiteindelijk na de muziek verwijderd te hebben en terug gekopiëerd te hebben, bleef het probleem zich nog voordoen.
Shuffle staat niet ingeschakeld, en toch blijven de nummers in willekeurige volgorde spelen. En idd, bij mij is het ook pas begonnen na een update naar OS 4.0.1.
  #3  
Oud 29-10-10, 16:50
DiederikvdS DiederikvdS is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Unhappy

Ah, gelukkig. Dus ik ben niet de enige met dit stomme probleem en het ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan mij. Maar tja, nog geen oplossing.... :-(
  #4  
Oud 29-10-10, 17:08
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Heb je al geprobeerd je afspeellijst in iTunes eerst te kopieeren naar afspeelvolgorde (volgens mij optie zichtbaar als je er met rechts op klikt). En dan daarna weer naar je iPhone zetten. Dat heeft mij in het verleden wel eens geholpen op mijn iPod.
  #5  
Oud 29-10-10, 17:19
DiederikvdS DiederikvdS is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Yep, geen verschil. het probleem blijft. ik wil een album gewoon als album achter elkaar beluisteren, maar omdat ik ook wel eens een afspeellijst beluister en die ooit op shuffle heb gezet, wordt nu werkelijk alles geshuffeld (mijzelf incluis). In iTunes ook al aangegeven bij een album dat het een 'aaneensluitend album' is, 'sla over als shufflefunctie actief is' op 'ja'. Helpt allemaal geen zier.
Ik las ergens dat er in je afspeelvenster op de iPhone een balkje met keuze knopje zou moeten bestaan (net zoals bij de iPod gen5) voor 'shuffle: uit, nummers, albums', maar helaas, niet op mijn iPhone.... *snik* (wel balkje, maar slechts één keuze...precies: shuffle....)
  #6  
Oud 29-10-10, 18:20
DiederikvdS DiederikvdS is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

OK guys, nog effe doorgezocht. Uiteindelijk in een hoekje op een forum van Apple zelf gevonden:

De truc: tap met twee vingers op het plaatje van het album dat je beluistert, dan krijg je een keuzebalkje te zien waarin je de shuffle functie uit kunt zetten.

Tja, je moet het effe weten..... (waarom moest dat nou weer zoveel moeite kosten om te achterhalen.....?)
  #7  
Oud 04-11-10, 01:09
kiter25 kiter25 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dit probleem en inderdaad super irritant en een dikke min voor apple. Er is wel een workaround: maak een slimme playlist met de inhoud van je afspeellijst die je op de iphone hebt gemaakt, en voeg de regel toe dat de playlist van het mediatype "muziek" is. Dan worden de albums wel op normale volgorde gespeeld, en kan je fijn spelen met shuffle uit en aan. Dat doe ik altijd als ik via shuffle bij een leuke cd ben gekomen waar ik meer van wil horen.
  #8  
Oud 07-11-10, 15:40
kiter25 kiter25 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Maar als iemand een nog beter idee heeft, houd ik mij aanbevolen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek Mikkey4 iPad algemeen 4 13-11-10 18:54
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.