//

Foto's onscherp na software update

Foto's onscherp na software update discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb problemen gehad na de software update. Na een herstelactie stond toch alles weer op mn iphone. Alleen zie ik nu pas dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-10, 17:15
Neche Neche is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Foto's onscherp na software update

Ook ik heb problemen gehad na de software update. Na een herstelactie stond toch alles weer op mn iphone. Alleen zie ik nu pas dat als ik foto's bekijk in mijn album ze allemaal onscherp zijn terwijl de foto die ik als achtergrond gebruik wel gewoon scherp is. Ik heb wel gezien dat er een extra gps functie nu zit bij de albums. Zou het daar wat mee te maken hebben? In ieder geval ben ik benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft en wat ik eraan kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 19:51
hekate hekate is offline
• iOS 1.1.4
• 11.0.2
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neche Bekijk bericht
Ook ik heb problemen gehad na de software update. Na een herstelactie stond toch alles weer op mn iphone. Alleen zie ik nu pas dat als ik foto's bekijk in mijn album ze allemaal onscherp zijn terwijl de foto die ik als achtergrond gebruik wel gewoon scherp is. Ik heb wel gezien dat er een extra gps functie nu zit bij de albums. Zou het daar wat mee te maken hebben? In ieder geval ben ik benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft en wat ik eraan kan doen?
Ja, ik heb dat probleem ook. Ik heb helaas geen oplossing!
  #3  
Oud 18-09-10, 20:04
Neche Neche is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi
Inmiddels heb ik opnieuw gesynchroniseerd en zijn de foto's weer scherp. Ik durf alleen geen nieuwe update meer te doen.
Bedankt voor je reactie.
  #4  
Oud 19-09-10, 10:12
hekate hekate is offline
• iOS 1.1.4
• 11.0.2
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb ik ook gedaan en inderdaad de foto's zijn weer scherp. Ik kreeg er zelfs een berichtje van (dat ik mijn foto's opnieuw moest synchroniseren), dat vond ik wel weer netjes
Reageren

Labels
foto's onscherp, software update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.3 Software Update DJ-b-creations iPhone algemeen 1 05-04-11 18:41
Problemen na Software Update 4.0.1 psYch0 iPhone algemeen 1 05-08-10 13:15
Beste Gratis Foto bewerk software voor iPhone stefvangils iPhone Apps 3 18-12-09 18:43
2.0 Software Update timneutel Archief 21 17-06-08 11:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.