iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: geen timer en /of speelduur in iPodfunctie (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/71668-geen-timer-speelduur-ipodfunctie.html)

bardiebart 12-09-10 17:56

geen timer en /of speelduur in iPodfunctie
 
Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in de iPod functie voor iPhone gebruik kon maken van een balkje waarin ik een nummer door kon spoelen naar het gewenste moment in het nummer. Tevens zag je volgens mij de positie waarin je je in een nummer bevind. Dus met minuten en seconden werd aangegeven op welk tijdstip je in het nummer zit en hoe lang het nummer totaal duurt...

Dit kan ik NIET meer vinden. Ook in instellingen kan ik niet terugvinden of dat aan/ uit kan... erg vreemd en vooral onhandig. Als ik door wil spoelen naar 3:40 van een bepaald nummer omdat daar een mooi stuk inzit, moet ik nu op de gok op doorspoelen drukken en een keer loslaten... werkt niet!

Ben ik de enige met dit probleem en vooral, zijn er oplossingen... google werkt niet echt want geen idee waar je voor dit probleem op moet googlen :(

Alvast bedankt voor antwoorden!

Operafreak 12-09-10 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bardiebart (Bericht 559519)
Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in de iPod functie voor iPhone gebruik kon maken van een balkje waarin ik een nummer door kon spoelen naar het gewenste moment in het nummer. Tevens zag je volgens mij de positie waarin je je in een nummer bevind. Dus met minuten en seconden werd aangegeven op welk tijdstip je in het nummer zit en hoe lang het nummer totaal duurt...

Dit kan ik NIET meer vinden. Ook in instellingen kan ik niet terugvinden of dat aan/ uit kan... erg vreemd en vooral onhandig. Als ik door wil spoelen naar 3:40 van een bepaald nummer omdat daar een mooi stuk inzit, moet ik nu op de gok op doorspoelen drukken en een keer loslaten... werkt niet!

Ben ik de enige met dit probleem en vooral, zijn er oplossingen... google werkt niet echt want geen idee waar je voor dit probleem op moet googlen :(

Alvast bedankt voor antwoorden!

De functie is er nog wel.. je kunt het aan en uit zetten door in iPod modus tijdens het afspelen even op je scherm te tikken.. :)

bardiebart 12-09-10 19:58

Potdorie, hoe makkelijk kan het leven zijn. Moet dus gewoon op het schermpje drukken :d

Hartelijk bedankt! Was ik dus nooit opgekomen :O

curmie 13-09-10 07:24

Top, ik zat met hetzelfde probleempje......en hoe frusterend simpel kan het dan zijn.....:-)
Opgelost nu ook bij mij, hartelijk dank!!

demuuk 24-09-10 16:21

believe it or not... deze thread heeft ook mij geholpen. Net mijn eerste iphone binnen dus...TNX!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.