Muziek van youtube discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg me af of het mogelijk is alleen het geluid van een youtube filmpje als mp3 op mijn Iphone te krijgen. Er is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van youtube
Hoi,
Ik vroeg me af of het mogelijk is alleen het geluid van een youtube filmpje als mp3 op mijn Iphone te krijgen. Er is een filmpje waarvan ik de muziek graag wil hebben op mn foon. Ik hoor het graag. Gr Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Check deze link even!
vixy.net : Online FLV Converter : Download online videos direct to PC / iPod / PSP. It's free! even de url van youtube filmpje inkopiëren en output op mp3 zetten! That's all!!!! |
|
|||
|
|||
Daarna natuurlijk via itunes even op je iphone zetten!! Was ik even vergeten te vermelden!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blokt je PC de header of zo? Kun je wel de youtube link invullen? zo ja, dan zou ik me daar niet druk over maken!
|
|
|||
|
|||
dit programmaatje doet het ook
Squared 5 - MPEG Streamclip video converter for Mac and Windows grtz Arjan ps ik wacht nog steeds op mn 3GS |
|
|||
|
|||
YouTube to mp3 converter by DVDVideoSoft werkt erg prettig, kan je ook kwaliteit zelf nog bepalen. Zelf sinds vorige week ontdekt, beetje mee aan het stoeien geweest, nog niet heel uitgebreid getest, maar zover niets te klagen.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
DVD Videosoft FTW
gebruik het ook al een tijdje nu, werkt prima ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad | indiepopgirl | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 10:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Een van de leukste kanalen op YouTube | Michael | Chat en geruchten | 16 | 27-11-08 15:21 |
Nieuwe foutmelding van Youtube ? ? | adempinar | iPhone algemeen | 3 | 20-04-08 17:54 |
|
|