//

IPhone video's in WMP diavoorstelling

IPhone video's in WMP diavoorstelling discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het iemand gelukt iPhone video's af te spelen in een diavoorstelling van Windows Live Photo Gallery? (OK, koop een Mac, maar om allerlei ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-10, 11:47
Egbertb Egbertb is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard IPhone video's in WMP diavoorstelling

Hallo,

Is het iemand gelukt iPhone video's af te spelen in een diavoorstelling van Windows Live Photo Gallery? (OK, koop een Mac, maar om allerlei redenen wil ik perse deze Windows functie gebruiken).

Het is heel leuk als een diavoorstelling behalve foto's ook (korte) video'tjes afspeelt. Photo Gallery kan dat, zonder extra edit of exportwerk, gewoon direct draaien. Werkt met met AVI's, MP4 's en andere formaten, maar met .MOV niet.

Windows7 kan wel losse MOV's afspelen, met WMP en zelfs ook vanuit Photo Gallery, maar als je een diavoorstelling start (niet in Classic modus, want dan speelt hij sowieso geen video), dan slaat hij de .MOV bestanden domweg over. Heel vreemd!

De .MOV files van mijn Canon Ixus 980IS hebben hetzelfde probleem. Ik heb allerlei codepacks geinstalleerd (K-lite, Windows 7 codepack, QT alternative). Ook de .MOV's renamen naar .MP4 geprobeerd. Helpt allemaal niks.

Alle tips welkom, bedankt!

Egbert Bouman
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
diavoorstelling, mov, windows photo gallery



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via itunes wel video; op iphone geen video Riz iTunes 0 18-02-10 20:27
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE Iphone_belgium Muziek, foto & video 5 10-09-09 18:48
WMP classificatie? Jeroen Hauser iPhone algemeen 2 07-05-08 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.