//

Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen

Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb onlangs iOS 4.1 op mijn trouwe 3G gezet en direkt met RedSn0w gejailbroken en nu kom ik er achter dat ik geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 17:41
speedme speedme is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen

Hallo,

Ik heb onlangs iOS 4.1 op mijn trouwe 3G gezet en direkt met RedSn0w gejailbroken en nu kom ik er achter dat ik geen foto's kan opslaan die met de camera gemaakt zijn.

Ik heb een tip van deze site geprobeerd om via Cydia de Bossprefs te downloaden, maar die start niet.

Heeft er iemand anders nog een tip om het opslaan van de foto's weer werkend te krijgen ?

EDIT : ik heb het al werkend gekregen, de rechten op de folder /var/mobile/media stond op 750 i.p.v. 755

Laatst gewijzigd door speedme; 25-10-10 om 22:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's contacten worden niet opgeslagen sixel Muziek, foto & video 0 22-08-10 17:02
Foto's worden niet opgeslagen dzidoo Muziek, foto & video 2 10-05-10 22:37
Foto's worden niet meer opgeslagen tjiels Muziek, foto & video 16 02-11-09 10:59
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? Mazinho iPhone algemeen 11 17-09-08 01:48
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? widescreen Unlock [archief] 11 11-04-08 23:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.