//

kleurinstellingen iphone

kleurinstellingen iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik in mijn iphone via algemeen-toegankelijkheid-wit op zwart instel, heeft alles een andere kleur, helaas zijn mijn foto's erg slecht van kleur, iemand een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-10, 19:56
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard kleurinstellingen iphone

als ik in mijn iphone via algemeen-toegankelijkheid-wit op zwart instel, heeft alles een andere kleur, helaas zijn mijn foto's erg slecht van kleur, iemand een idee of optie om ook de. foto's goed uit te laten komen.
bedankt alvast iphoners.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-10, 20:06
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Sja, wat heet slecht? Zou je misschien eens wat voorbeeld foto's kunnen plaatsen en beschrijven wat daar slecht aan is? Dat geeft een veel beter idee van wat je er zo slecht aan vindt. Houdt er overigens wel rekening mee dat het om een kleine sensor gaat waardoor de kwaliteit bij weinig licht gewoon ronduit slecht is. Dit is ook niet te verhelpen door een flitser, je zult de boel gewoon heel erg goed moeten belichten en daar is de led flitser net te zwak voor. De witbalans instellen is niet mogelijk, een verkeerde witbalans levert vaak nog wel eens te rode of te gele foto op wat je dan verder niet echt meer kunt corrigeren.

Kortom, zorg voor ideale omstandigheden bij camera's die in telefoons zitten of regel een echte camera (pocketcam, EVIL, dslr).
  #3  
Oud 03-11-10, 20:18
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

om een foto te posten ben ik een leek, maar de foto's zijn zeer flets van kleur en de personen zijn niet te onderscheiden wie wie is, dus de optie via algemeen ed zit er standaard op dus moet er iets met de instellingen zijn, bedankt voor de reactie.
  #4  
Oud 05-11-10, 00:00
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Nuenen Bekijk bericht
om een foto te posten ben ik een leek, maar de foto's zijn zeer flets van kleur en de personen zijn niet te onderscheiden wie wie is, dus de optie via algemeen ed zit er standaard op dus moet er iets met de instellingen zijn, bedankt voor de reactie.

Haha, Beste Hans..

Nee er is niks mis met je instellingen..
Dat hoort zo, het is een soort van negatief wat je dan ziet, vandaar dat je fotos zo vaag zijn.
Daar kan je niks aan veranderen, dan zou je je instellingen op de normale weergave moeten zetten. Zowel je apps, foto's, films worden als negatief weergegeven.

Grtz
  #5  
Oud 05-11-10, 19:54
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

bedankt voor je reactie, weet nu waar ik aan toe ben, groeten en prettig weekend
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.