//

Probleem coverflow en foto's aut. aangepast opgelost!!!

Probleem coverflow en foto's aut. aangepast opgelost!!! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen,een maand geleden ongeveeer had ik een probleem met mijn coverflow in itunes,en bij mijn foto s pasten zich niet automatisch meer als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-08, 20:31
celik celik is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Probleem coverflow en foto's aut. aangepast opgelost!!!

Hallo mensen,een maand geleden ongeveeer had ik een probleem met mijn coverflow in itunes,en bij mijn foto s pasten zich niet automatisch meer als je de Iphone kantelde!Gyroscoop of accelerometer stuk dacht ik! Geprobeerd dan met installer om accelerolog te installeren en te gebruiken,waarbij ik zag dat er geeen fout was!De vraag was nu ,is t software of hardware! Niemand die me kon helpen!Maar maar maar: Gisteren liet ik mijn Iphone toevallig uit mijn handen glippen !! Ik checkte voor de zekerheid of alles nog werkte!! Ik begon bij camerafunctie ,met de bedoeling (en de hoop) dat t kantelsysteem zou werken!! En WAT gebeurdt er? Mijn camera icoontje draait meee!!!!Kon mijn ogen niet geloven!! Ik onmiddellijk nr mijn itunes,en daar kreeg ik hetzelfde resultaat!! Mijn coverflow van mijn itunes werkt weer!!!!!Hetzelfde ook met safari!! Het was dus degelijk een hardware fout denk ik!! Alles werkt weer prima!! Dus conclusie: voor de mensen met hetzelfde probleem, laat eerst je iphone 'vallen' van een hoogte van ongeveer 10cm zodat er niets ergs kan gebeuren!! En probeer dan opnieuw of de sensoren werken !Dus shaken of schudden van de iphone helpt NIET! Smak de iphone zachtzinnig tegen de tafel en TRY!!!

Hoop een paar mensen geholpen te hebben met dit!!
Greeetzzz,
Celik (de weergelukkige iphone bezitter)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-08, 21:38
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

gelukzak
  #3  
Oud 04-03-08, 21:10
Johnwulp Johnwulp is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Heb dit probleem ook net gehad. Heb de accelerometer applicatie geinstalleerd en zag dat 2 van de 3 assen reageerde. Ik heb m'n iphone net zolang op m'n hand geslagen totdat de z as uitsloeg. Bij mij dus wel een hardware error...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Coverflow probleem patrickronaldo iPhone algemeen 0 09-05-11 15:20
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
iPhone: probleem niet opgelost :( vandenbossche Jailbreak 4 12-02-09 20:51
Mac OS X: probleem; coverflow nutty75 iTunes 5 01-08-08 18:25
Foto: Coverflow voor foto's LinQ Muziek, foto & video 10 20-12-07 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.