uitvallen muziek bij afspelen in de auto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een i-pod touch en bij deze valt de muziek aan uit aan uit enz.. bij afspelen via men autoradio. heb ondertussen nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitvallen muziek bij afspelen in de auto
hoi,
ik heb een i-pod touch en bij deze valt de muziek aan uit aan uit enz.. bij afspelen via men autoradio. heb ondertussen nieuwe radio gekocht maar nog steeds hetzelfde verhaal. heeft er soms iemand dit probleem al gehad. of iemand die weet hoe ik het oplos. heb de i-pod al volledig hersteld naar fabrieksinstellingen. help help aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al opnieuw via itunes herstelt? en kun je mss meer detail geven over het wegvallen van me muziek
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hij is aangesloeten via optishe kabel aan pioneer radio als de muziek speelt valt deze seconde en dit op zeer regelmatige basis soms 10 x per single |
|
|||
|
|||
mss kan je ipod het niet aan anders kijk ff bij mediamarkt of saturn of icentre en laat je adiviseren het kan ook aan de kabel liggen dat het niet goed werkt met je ipod
|
|
|||
|
|||
het heeft altijd perfect gewerkt is ineens begonnen en kabel is ook al vervangen geweest
|
|
|||
|
|||
dan zou ik als ik jou was ff vragen bij een autoradio zaak en het probleem voorleggen mss kunnen hun er wat mee
|
|
|||
|
|||
ook al gedaan weten het ook niet
|
|
|||
|
|||
heh je het probleem ook met je oordopjes?dan zou het aan de jackplug kunnne liggen van de ipod
|
|
|||
|
|||
deze gaat niet via daar naar de radio maar via de poort waar je hem oplaad
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde alleen bij mij doet hij niets meer zodra ik mijn iphone aan sluit
bij mij is dat allemaal gebeurt toen ik naar ios 4.0 ging dus als iemand wat weet waar het aan licht vertel het hier waar het aan licht gr gidion |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Problemen bij afspelen muziek | boerkoekoek | Muziek, foto & video | 2 | 18-08-10 15:26 |
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen | StephenHunter | Muziek, foto & video | 0 | 16-06-10 22:04 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
Geen scrollbar bij afspelen muziek | kruipolie | Archief | 3 | 03-01-10 22:48 |
|
|