iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   iphone 3Gs muziek albums probleem. (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/77536-iphone-3gs-muziek-albums-probleem.html)

fiestaboyke 13-11-10 12:06

iphone 3Gs muziek albums probleem.
 
Ik heb het volgende probleem ...

Als ik verschillende albums via itunes in mijn iphone gooi, en ik ga dan naar albums, dan staat er voor elk liedje een album :confused: Even een voorbeeld :


Stel ik zet er een cd in, genoemd Beach party 2010. Als ik dan mijn ipod open in mijn iphone en ik klik op meer om een album te kiezen dan staat beach party 2010 er 19x in, voor elk liedje een album :confused::confused: Is dit normaal?

fiestaboyke 13-11-10 18:28

Niemand die hier een oplossing voor weet?

apotheosis 13-11-10 19:20

Je moet op artiest klikken.

Voorbeeldje; ik heb er bv 6 songs ingezet van guns n' roses, als ik naar artiest ga dan zie ik guns n' roses staan; als ik daarop klik dan dan zie ik alle 6 de songs staan.

Normaal gezien als je een volledige cd zou importeren moet dit hetzelfde zijn; bv mix mania; gewoon artiest nemen en dan mix mania klikken en dan verschijnen al de songs.

fiestaboyke 13-11-10 19:25

Ik denk dat je het niet begrijpt .... Ik heb de volledige cd van Beach party 2010 op mijn iphone gezet maar als ik dna naar album ga kijken dan staat er voor elk liedje die album, dus 19x. Dat wil ik niet, ik wil gewoon als ik naar album ga, 1x Beach party 2010 zien staan, en als ik daar dan op klik, de 19 nummers zien, snappie?

apotheosis 13-11-10 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 599968)
Ik denk dat je het niet begrijpt .... Ik heb de volledige cd van Beach party 2010 op mijn iphone gezet maar als ik dna naar album ga kijken dan staat er voor elk liedje die album, dus 19x. Dat wil ik niet, ik wil gewoon als ik naar album ga, 1x Beach party 2010 zien staan, en als ik daar dan op klik, de 19 nummers zien, snappie?

Ja, ik snap het wel maar kan u helaas niet verder helpen dan, maar heb je dit ook voor als je artiest klikt onderaan?

En ben je er zeker van ook bv dit niet in uw itunes ergens fout staat aangevinkt ofzo? Ik kan het maar vragen he ;).

fiestaboyke 13-11-10 19:38

Als ik op artist klik dan is alles zoals het zou moeten zijn .... Dan krijg ik dus alle liedjes te zien van de artiest en in welk album deze zich bevind ...

apotheosis 13-11-10 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 599976)
Als ik op artist klik dan is alles zoals het zou moeten zijn .... Dan krijg ik dus alle liedjes te zien van de artiest en in welk album deze zich bevind ...

Probleem toch opgelost als je het op die manier dan doet want wat wil je in feite doen dan? ;).

Je hebt ook zo'n app; playlist-creator; mss je dat wel handig vind,wie weet?

Daar kies je zelf welke songs je erin wil en welke niet en je kan ook de songs makkelijk wissen zoals je bij emails en dergelijke doet om te wissen.

fiestaboyke 13-11-10 19:54

Is toch niet .... Als ik dan op artist klik, dan krijg ik het liedje te zien met daaronder de albumNAAM, maar dan ga ik nog steeds niet naar dat album he .... Ik vindt het vreemd dat zo'n duur toestel, zo'n simpele functie niet heeft .....

apotheosis 13-11-10 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 599982)
Is toch niet .... Als ik dan op artist klik, dan krijg ik het liedje te zien met daaronder de albumNAAM, maar dan ga ik nog steeds niet naar dat album he .... Ik vindt het vreemd dat zo'n duur toestel, zo'n simpele functie niet heeft .....

Ik probeer m'n best te doen om u te volgen zenne want je legt het niet echt goed uit; dus je kantelt je iphone dan; welnu, als ik m'n iphone kantel en ik tik dan op guns n' roses bij mij dan krijg ik alle songs te zien die ik in de iphone van guns n' roses heb gestoken.

fiestaboyke 13-11-10 20:05

ja ik weet ook niet goed hoe ik het moet verwoorden ... als je ze van 1 en dezelfde artist laat zien wel, maar met de cd Beach party 2010 heb je wel 19 verschillende artistnamen he .... begrijp je me?

apotheosis 13-11-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 599990)
ja ik weet ook niet goed hoe ik het moet verwoorden ... als je ze van 1 en dezelfde artist laat zien wel, maar met de cd Beach party 2010 heb je wel 19 verschillende artistnamen he .... begrijp je me?

Schaf anders u dienen app aan die ik u heb meegegeven; playlist-creator; met deze kan je zelf volledig je zin mee doen; daar kan je alleen dan die cd inplaatsen en beluisteren of via shuffle beluisteren.
De songs gaan wel in je ipod blijven staan maar met die app creeer je je eigen playlists enzo...

fiestaboyke 13-11-10 20:26

ik heb het net gedownload, alleen de gratis versie, de "lite" ;) Zal mij er morgen wel rustig mee bezig houden, voetbal gaat direct beginnen dus kan toch niet aandachtig te werk gaan nu :d En als de app mij aanstaat, dan zal ik eens kijken wat de volledige versie te bieden heeft en die eventueel aanschaffen :o

Alvast bedankt, ik hou je op de hoogte als het allemaal goed (of niet goed) gaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.