//

Haperend geluid bij iPhone4 streamen

Haperend geluid bij iPhone4 streamen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een airport express aangesloten op mijn versterker en bijbehorende boxen. Het streamen van muziek vanaf mijn iMac en MacBook gaat perfect zonder haperingen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-10, 13:58
martienoerlemans martienoerlemans is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Question Haperend geluid bij iPhone4 streamen

Ik heb een airport express aangesloten op mijn versterker en bijbehorende boxen.
Het streamen van muziek vanaf mijn iMac en MacBook gaat perfect zonder haperingen. Als ik vanaf mijn iPhone4 stream valt de muziek regelmatig weg. Alle apparaten werken via hetzelfde Wi-Fi netwerk (wap2). Herkent iemand het probleem en weet je dan ook een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-10, 14:24
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik herken het probleem inderdaad, heb geprobeerd via mijn airport express muziek af te spelen via m'n mac, en ook via m'n 3Gs, en m'n iPhone 4. Bij de mac geen haperingen en loopt alles perfect, bij de iPhone's krijg ik ook een hapering. Heb zelf ook nog geen oplossing gevonden, maar bij mij klonken de haperingen zo slecht dat ik meteen mijn stereo-installatie heb uitgezet! Oplossing zou inderdaad fijn zijn, hopelijk hoor ik het snel!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
iPad geluid streamen Lebabel1 iPad algemeen 9 08-12-10 15:59
Geluid Streamen Lebabel1 iPhone algemeen 2 08-12-10 15:55
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen Morfling iPhone algemeen 5 17-06-08 11:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.