//

Slingbox voor 2 Ipads in een taxi

Slingbox voor 2 Ipads in een taxi discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb in mijn taxi 2 Ipads zitten en thuis 1 slingbox solo staan. Nu wil ik graag op beide Ipads het signaal van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-10, 15:17
daveku's schermafbeelding
daveku daveku is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 47
Standaard Slingbox voor 2 Ipads in een taxi

Hoi,

Ik heb in mijn taxi 2 Ipads zitten en thuis 1 slingbox solo staan. Nu wil ik graag op beide Ipads het signaal van de slingbox laten zien. Is dit mogelijk ??

Laatst gewijzigd door daveku; 14-12-10 om 16:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-10, 16:18
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De Slingbox Pro wordt in de SlingPlayer Mobile for iPad niet ondersteund. Alleen de SlingBox Solo en Pro-HD.
Daarbij denk ik dat je maar met 1 iPad tegelijk kunt kijken.

Ik denk dat wanneer je SlingPlayer Mobile for iPhone gebruikt op 1 iPad je wel gebruik kunt maken van je SlingBox Pro.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-12-10, 16:19
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

ja maar je zal niet overal 3g hebben dus zal niet altijd optimaal lopen.
en uiteraard 3g ipad moeten hebben of een mifi gemonteerd in je taxi waar je beide ipads aan hangt draadloos.
beste oplossing is slingbox ook in je taxi en dan Wi-Fi netwerkje maken in de taxi.
zo heb je geen 3g nodig ook maar moet je wel al je content mee hebben, beter dan een car pc met storage en dan soort van streaming server van maken.
en als je tv wilt kunnen kijken kun je een dvd t usb stick aan je car pc hangen met kpn/digitenne waarbij je de stream door zet naar je ipads.

een hoop kan maar moet wel werkbaar zijn
  #4  
Oud 14-12-10, 16:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X Bekijk bericht
ja maar je zal niet overal 3g hebben dus zal niet altijd optimaal lopen.
en uiteraard 3g ipad moeten hebben of een mifi gemonteerd in je taxi waar je beide ipads aan hangt draadloos.
beste oplossing is slingbox ook in je taxi en dan Wi-Fi netwerkje maken in de taxi.
zo heb je geen 3g nodig ook maar moet je wel al je content mee hebben, beter dan een car pc met storage en dan soort van streaming server van maken.
en als je tv wilt kunnen kijken kun je een dvd t usb stick aan je car pc hangen met kpn/digitenne waarbij je de stream door zet naar je ipads.

een hoop kan maar moet wel werkbaar zijn

Een SlingBox moet altijd aangesloten zijn op de bron die je wenst te gaan streamen.
Wat betreft 3G (snelheid) heb je wel een punt. Die zal wel toereikend moeten zijn. Minimaal 500kb/s voor hoge kwaliteit.
  #5  
Oud 14-12-10, 16:40
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Een SlingBox moet altijd aangesloten zijn op de bron die je wenst te gaan streamen.
Wat betreft 3G (snelheid) heb je wel een punt. Die zal wel toereikend moeten zijn. Minimaal 500kb/s voor hoge kwaliteit.
ja maal 2. dus 2 abbo wil je het maximale eruit halen wat 2 stream op 1 3g sim via mifi is ook niet voldoende.

beste lijkt mij een car pc met storage van je content en dat streamen naar de ipad met een Wi-Fi netwerk in je taxi.
mag hopen dat je een prius rijd want je kan die accu's wel gebruiken als je stil staat
  #6  
Oud 15-12-10, 13:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveku Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb in mijn taxi 2 Ipads zitten en thuis 1 slingbox solo staan. Nu wil ik graag op beide Ipads het signaal van de slingbox laten zien. Is dit mogelijk ??
Ik heb thuis een slingbox solo staan maar met die slingbox pro; dan kan je op 4 verschillende toestellen terzelfdertijd naar tv kijken maar wel naar dezelfde zender, je kan niet op de ene naar nederland 1 kijken, de andere nederland 2, dan nederland 3 en dan bv rtl ofzo, voorzover ik weet gaat dit niet.

Je kan wel de app op beide ipads installeren en op beiden afspelen maar dit gaat dus maar 1 per keer, als je aan het kijken bent en je zet dan bv de andere ipad open en klikt op slingplayer dan gaat dat erop komen dat er al een andere openstaat en je dan wil afsluiten enz....
Ik weet wel niet hoe het zit op de ipad of de slingbox pro daarop werkt?Ik lees hier dit niet zou gaan, vind ik maar raar .

Ik weet niet waar je woont en welke provider je hebt maar Je zal wel constant een goede EDGE bereik moeten hebben of nog beter als je 3G hebt.
Voor de mensen die dit niet weten; de slingbox werkt ook behoorlijk als je op EDGE zit maar 3G is sowieso beter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voorgeprogrammeerde ipads voor wachtkamers? seansan iPhone Games 2 19-04-11 09:37
Video: Op de Iphone tv kijken met een slingbox Shampie Muziek, foto & video 14 22-10-10 08:36
Slingbox voor de iphone symen89 iPhone Apps 3 27-03-09 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.