//

Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported

Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Om m'n iphone op televisie aan te sluiten heb ik een officiële Apple Composite AV cable gekocht, het werkte in eerste instantie goed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-10, 00:28
Dylan7 Dylan7 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported

Beste mensen

Om m'n iphone op televisie aan te sluiten heb ik een officiële Apple Composite AV cable gekocht, het werkte in eerste instantie goed,
Om goedkoper uit te zijn dan een Apple kabel van 50 euro heb ik daarna een kabel voor 10 euro op de markt gekocht en de Cydia app Resupported geïnstalleerd (ik dacht dan breng ik de Apple kabel terug)

Na Resupported geïnstalleerd te hebben bleek dat de kabels niet meer werkten, weet iemand hoe kan ik er voor zorgen dat ik de video output weer in de orginele staat terug kan brengen, ik heb Resupported al verwijderd onder manage > packages, het lijkt er op dat niet alles verwijderd is of het is iets anders?


Bij voorbaat mijn dank

iphone 3GS ios 4.1 incl jailbreak
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: video werkt niet meer Zevenberg Muziek, foto & video 0 03-12-10 23:59
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 19:00
Foto: camera video output? borgqueenx Muziek, foto & video 3 21-04-08 16:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.