iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: niet synchroon lopen van speler itunes (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/80330-niet-synchroon-lopen-speler-itunes.html)

scooby9 18-12-10 12:47

niet synchroon lopen van speler itunes
 
Hallo,

Zou iemand mij aub willen helpen, kom er zelf niet meer uit
Als ik een filmpje op mijn computer heb geconvergeerd en deze heb overgezet en afspeel op mijn iphone 4 loopt het niet synchroon (beeld en praten) speel ik het filmpje af op mijn computer met itunes wederom het zelfde probleem. Als ik het filmpje afspeel op mijn computer, maakt niet uit elke ander mediaspeler, speelt hij wel goed af. Ik wil gewoon het filmpje op mijn iphone goed kunnen afspelen. Zo deed ik het ook altijd met mijn oude iphone 3Gs en toen ging het wel goed. ik hoop dat iemand een oplossing heeft.:(

Multimaniak 18-12-10 13:25

Scooby

Dat is een lange vraag, die eigenlijk nog wat info mist.
Ik download regelmatig avi's van tv series welke ik dan op de iphone4 wil bekijken. Dat kan ik dan op 2 manieren:
1 zonder conversie in VLC (gratis in appstore) welke echt zo goed als alles afspeelt
2 door de avi in QT te openen en te delen naar iTunes formaat

Je moet in je vraag nog even aangeven wat je orgineel is en waar je het naar toe converteerd (.mov/avi/welke codec) (en niet convergeerd, :-))

Vul je vraag nog even aan en misschien heb ik nog een tip voor je. Als het op Windows ook niet synchroon loopt is er niks mis met je Iphone :-)

Doe je dit overigens op een mac of een PC, oh ik zie het al windows

Net voor dat ik op send klik lees ik je vraag nog eens door en misschien moet je wel gewoon VLC op je Iphone zetten, als je zegt dat in iedere andere mediaspeler WEL goed afspeelt :-) ben je waarschijnlijk klaar!

Succes

apotheosis 18-12-10 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 616281)
Hallo,

Als ik een filmpje op mijn computer heb geconverteerd en deze heb overgezet en afspeel op mijn iphone 4 loopt het niet synchroon (beeld en praten) speel ik het filmpje af op mijn computer met itunes wederom het zelfde probleem. Als ik het filmpje afspeel op mijn computer, maakt niet uit elke ander mediaspeler, speelt hij wel goed af. Ik wil gewoon het filmpje op mijn iphone goed kunnen afspelen. Zo deed ik het ook altijd met mijn oude iphone 3Gs en toen ging het wel goed. ik hoop dat iemand een oplossing heeft.:(

Ik heb iets te weinig info maar ik zal zelf eens zeggen hoe ik dat doe ;).

We gaan hier niet beginnen over legaal/illegaal, maak het er zelf maar op uit ;p maar als je een film ofzo download of serie en noem maar op dan pak je deze uit met winrar of 7zip en dan gebruik je vlc media player en je hebt ook nog cinexplayer en oplayer die je via de appstore kan aanschaffen. Zijn 3 programmaatjes die echt heel goed zijn en o zo eenvoudig ook.

Dit moet je doen via itunes; je moet dan gewoon de uitleg lezen die op deze programmaatjes staan, is echt simpel.
Je kan zo dan naar je films gaan in je computer en daar selecteer je de film die je in je iphone wil krijgen, voor een film van 800MB doet deze dat ong op 1minuut en voila, je kan meteen naar je film of serie kijken.

scooby9 18-12-10 14:18

Ik ben nog niet zo goed in dit alles, maar als volg. Ik heb een film op mijn computer staan, dit is een avi bestand. Ik heb een programma op mijn computer, genaamd total video converter. Ik klik aan om dit filmpje te converteren, ik kan da kiezen uit MPEG4 of AVCH264. Ik kies dan altijd de eertste, ik kan de de quality in stellen hoog of laag. Tevens kan ik in dit menu meerdere dingen veranderen, maar zoals ik al aangaf weet ik niet welke ik moet veranderen. Ik zou niet weten welke settings ik zou moeten veranderen om zo tot een goed resultaat te komen. Zoals ik ook al aangaf vindt ik het vreemd als ik het filmpje afspeel met itunes op mijn computer het ook niet synchroon loopt. Graag stap voor stap wat ik misschien verkeer doe

apotheosis 18-12-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 616312)
Ik ben nog niet zo goed in dit alles, maar als volg. Ik heb een film op mijn computer staan, dit is een avi bestand. Ik heb een programma op mijn computer, genaamd total video converter. Ik klik aan om dit filmpje te converteren, ik kan da kiezen uit MPEG4 of AVCH264. Ik kies dan altijd de eertste, ik kan de de quality in stellen hoog of laag. Tevens kan ik in dit menu meerdere dingen veranderen, maar zoals ik al aangaf weet ik niet welke ik moet veranderen. Ik zou niet weten welke settings ik zou moeten veranderen om zo tot een goed resultaat te komen. Zoals ik ook al aangaf vindt ik het vreemd als ik het filmpje afspeel met itunes op mijn computer het ook niet synchroon loopt. Graag stap voor stap wat ik misschien verkeer doe

Schaft op je iphone die vlc media player eerst eens aan, ik meende die gratis is zelfs.
Doe dat eerst eens ;).
Dan sluit je je iphone aan op je pc waar je itunes ook staat, je laad je itunes op en dan open je je app van vlc media player en dan volg je gewoon de uitleg daar van wat je juist moet doen, dat is echt niet moeilijk ;p.
Zo kan je dan via je itunes naar je film gaan en dan invoegen om het zo te zeggen, een film (oa avi bestand) van 800MB zal je ong 1minuut duren en klaar is kees, de film staat dan op je iphone.
Converteren is allemaal niet meer nodig snappie, je spaart je er heel veel tijd mee uit op deze manier.

Ik gebruik alleen een convert programma als ik bv die films op een schijfke dan wil branden, dan zet ik 2 films erin en laat ik converteren en begint dan automatisch op schijfke te branden.

scooby9 18-12-10 19:17

Dat lukt wel via VLC, alleen wat kleiner beeld waar is dat in te stellen?

Ik hoop dat iemand mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik een film (avi) die op mijn computer staat kan over zetten naar mijn iphone en dan kan afspelen en dat alles synchroon loopt. Het erop zetten wil wel alleen loopt het niet synchroon.

apotheosis 18-12-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 616390)
Dat lukt wel via VLC, alleen wat kleiner beeld waar is dat in te stellen?

Ik hoop dat iemand mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik een film (avi) die op mijn computer staat kan over zetten naar mijn iphone en dan kan afspelen en dat alles synchroon loopt. Het erop zetten wil wel alleen loopt het niet synchroon.

Heb je dit bij meerdere films voor?

scooby9 18-12-10 20:59

Ja, maar toch raar klik speel ik een film op itunes af heb ik het, maar start ik media player op loopt die wel goed.

scooby9 19-12-10 13:36

synchroon
 
Toch bedankt voor het mee denken, ben een avond lang aan het stunten geweest. Ik ben er gelukkig uit, heb een andere converteer programma gebruikt en dit ging goed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.