//

Film bibliotheek verwijderen

Film bibliotheek verwijderen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,Sinds kort de trotse eigenaar van een Iphone 4, mijn eerste smartphone.Nu heb ik vandaag wat foto's van mijn laptop (windows) gekopieërd naar de Iphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-11, 19:09
vandijk1974 vandijk1974 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Film bibliotheek verwijderen

Hallo,Sinds kort de trotse eigenaar van een Iphone 4, mijn eerste smartphone.Nu heb ik vandaag wat foto's van mijn laptop (windows) gekopieërd naar de Iphone. Echter veel dubbele foto's bij nader inzien.Heb al wel gekeken hoe je de fotobibliotheek kunt verwijderen, maar kom daar niet uit. Wordt gesproken in Itunes over foto knop, maar die heb ik niet. Aangezien ik geen Imac heb maar windows ben ik bang dat het daardoor komt. Wil echter wel de foto's verwijderen. Dit moet toch kunnen met z'n geweldig toestel.Wie heeft er goede raad.Alvast bedankt,Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-11, 19:38
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Bedoel je foto's verwijderen op de iPhone? Klik op de Foto's app > Klik op Filmrol > Klik op het icoon rechtsboven > Klik foto's aan en verwijder maar.

Op PC > Zou het niet weten. Wel op de Mac, want daar gebruik je iPhoto
  #3  
Oud 22-01-11, 10:12
vandijk1974 vandijk1974 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Nee de filmrol die ken ik wel en daar kun jezelf idd foto's verwijderen.

Nee je kunt ook foto's uit je pc synchroniseren met je Iphone. Die gaan
dan naar de Iphone. Echter dit is de fotobibliotheek.

Daar kan je de foto's niet verwijderen.

En die wil ik kunnen verwijderen.
  #4  
Oud 22-01-11, 21:17
Arendinho Arendinho is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 24
Standaard

Moet je de iPhone ff aansluiten, en dan in iTunes op je iPhone gaan staan, dan staat er een balk net onder de taakbalk... Daar moet je de meest rechte functie hebben; foto's... Volgens mij doe je het zo en anders gewoon de map aanvinken en op del (toetsenbord) drukken...
  #5  
Oud 04-03-11, 13:59
sjes67 sjes67 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Thumbs up Verwijderen fotobibliotheek

Ik heb het eindelijk gevonden! Je kunt nl. idd de fotobibliotheek niet zomaar verwijderen, ook niet via iTunes Als je foto's via je pc heb geupload of via pc hebt gesynchroniseerd, moet je ze ook eerst van de pc verwijderen. Bij de synchronisatie, verwijdert iTunes dan ook de fotobibliotheek! Hierna simpel je foto's uit de prullenbak van je pc terugplaatsen en klaar is kees Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 15:05
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 09:56
Windows: bibliotheek chollie iTunes 0 11-08-09 09:54
Bibliotheek in Itunes verwijderen cort Archief 6 18-12-07 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.