//

iphone naar Radio Frequentie

iphone naar Radio Frequentie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik gisteren van een vriend te weten gekomen dat bij de samsung wave je radio frequenties kan uitzenden. En dan via je radio ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-11, 14:15
hylaba hylaba is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Question iphone naar Radio Frequentie

Nu heb ik gisteren van een vriend te weten gekomen dat bij de samsung wave je radio frequenties kan uitzenden. En dan via je radio op dezelfde frequentie te gaan waarje dan naar je muziek kon luisteren.

Nu was mijn vraag of dat ook voor de iphone al bestond. Je zet je ipod muziek aan je zend een radio frequentie uit en je pakt dan die zender op de radio in bv je auto.

Ik heb al wat gezocht maar nog niets gevonden.
Jullie een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-11, 14:22
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Er zijn van belkin of itrip inderdaad fm zenders die je onder je ipod of iphone plakt en de muziek via een fm zender transmitten. Je hebt een bereik van 5 meter rond je auto maar technisch gezien is het illegaal om een fm zender te bezitten. Dit soort wordt toegestaan.
Het bevalt maar matig, de fm band zit erg vol en als je een lange autorit hebt ben je regelmatig aan het zoeken naar een freq band zonder storing.
  #3  
Oud 22-01-11, 14:25
hylaba hylaba is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Maar dus niet zoiets als een gewone app?
  #4  
Oud 22-01-11, 14:34
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

nee. De iphone heeft wel een fm chip op de wireless chip zitten, maar deze wordt niet gebruikt door apple, en is dus ook niet zomaar met software te benaderen. Daarom kun je ook geen fm radio op een iPhone luisteren, maar alleen maar internet radio.
__________________
Witte Iphone 3gs - 16 GB
Reageren

Labels
frequentie, iphone, radio



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.