iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/8303-iemand-idee-albums-afspeel-lijst-maar-niet-albums.html)

andre-nl 27-02-08 21:32

iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ???
 
ik zit even met een vreemd probleem.
ik heb 5 cd's (top 100 van etc..) in mijn Itunes staan die staan er ook netjes in kan ze afspelen etc.
nu sync ik mijn Iphone in itunes selecteer deze 5 albums, en wat denk je ik zie in mijn iphone alleen album cd 1,4 & 5 .
en in de afspeel lijst van mijn Iphone zie ik album 1,2,4 & 5 :confused:
nu snap ik het ff niet hoe dit kan iemand een idee hoe dit kan ??


Andre
Ps: ik kan via afspeel lijst ook alle 5 albums afspelen... :confused:

I-Stefke 19-03-08 00:59

Niks meer op gehoord? Ik heb nl hetzelfde ongeveer: in mijn album lijstje met aan de rechtse kant hele kleine plaatjes van het album, staat alles. Maar als ik dan de telefoon kantel en wil bladeren zit er 1 album NIET bij. Vreemd toch? Heeft iemand een idee?

I-Stefke

pevi 19-03-08 09:39

Het kan iets met de ID3 tags te maken hebben!
Selecteer een nummer, vraag de info op en vergelijk deze dan even met de instellingen van een nummer/lijst die wel werkt en een die problemen geeft.

Sick Mic 20-03-08 21:20

Bij alle nummer het juiste album invullen + album art, dan zou hij wel moeten verschijnen.

I-Stefke 20-03-08 21:24

Hij staat ook bij de "" kleine lijst"bij het album maar niet in het "blader"gedeelte. Als je begrijpt wat ik bedoel.
stef

Sick Mic 20-03-08 21:30

Dat begrijp ik, daar ging mijn antwoord ook over.

I-Stefke 21-03-08 12:30

Ok bedankt. Maar als hij al in de kleine lijst stond dan betekent dat toch dat hij al is meegegaan naar de iphone? Dus ik kan er maar niet achter komen waarom hij dan niet in het blader gedeelte zichtbaar wordt. Ook in die ID3 tags zie ik niet echt aanwijzingen dat het bij andere albums anders is. Ook als ik het hele album eruit haal en daarna weer opnieuw doe is het weer hetzelfde. Het is ook alleen maar het album van The Police, het zal daar wel aanliggen zeker: controle of we iets illegaals aan het doen zijn, hahaha

I-Stefke 13-04-08 14:51

Ja gasten: voor die gene die het weten willen. Het probleem is opgelost. Het lag eraan dat er twee albums op stonden met de zelfde albumnaam: Greatest Hits. Dat snapte ie nie. Dus effe een ander naam gegeven en de albums zijn apart van elkaar weer zichtbaar om door te bladeren.

Succes ermee

frankvanwessel 16-06-08 14:57

wel in iTunes niet zo op iPhone
 
in iTunes heb ik alles keurig geordend op genre. echter als ik op mijn iPhone kijk staat er onder genre "geen muziek"
eigenlijk klopt dit dus niet.
iemand hier ervaring mee? iig hoe ik dit moet oplossen?
thanks alvast.
groeten, Frank


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.