//

iPhone Itunes en muziek

iPhone Itunes en muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben hier helemaal nieuw en weet dus niet of dit juist geplaatst staat. Bij voorbaat mijn excuses als dit zo is. Ik heb nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-11, 23:48
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Question iPhone Itunes en muziek

Hallo, ben hier helemaal nieuw en weet dus niet of dit juist geplaatst staat. Bij voorbaat mijn excuses als dit zo is.

Ik heb nog geen iPhone maar wil er eventueel een gaan aanschaffen. Vind de mogelijkheden die het biedt fascinerend en was meteen onder de indruk. Maar heb toch een aantal vraagjes.

Als ik de iphone aansluit op mijn computer en muziek erop wil zetten, moet dit dan perse muziek zijn die ik via iTunes legaal heb gekocht of kan dit ook muziek zijn die ik al in mijn lijst had staan op mijn computer? Dus hieronder vallen bijvoorbeeld ook zelfgemaakte en gedownloade nummers.

Andere vraag. Ik heb nog een ipod classic 80gb. Hierop kon ik in itunes gewoon instellen dat ik muziek er handmatig op wou zetten. Dus ik sleepte de muziek vanuit mijn lijst gewoon naar de ipod in itunes. Is dit handmatige ook mogelijk met de Iphone?

Nog twee laatste vraagjes. Hoe is de geluidskwaliteit van iphone als je bijvoorbeeld oortjes gebruikt? Ik hoorde dat er bijvoorbeeld klachten waren over het maximum volume, dat dit niet zo hard kon. Of geldt dit alleen voor de speakers?
Als ik muziek luister is er dan een soort van lockfunctie zodat ik hem gewoon in mn broekzak kan douwen zonder dat er vanalles aangeklikt word laat ik maar zeggen?

Alvast hartelijk bedankt voor enig antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-11, 21:02
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Iemand die me een betje op weg kan helpen?
  #3  
Oud 12-02-11, 14:37
BarB BarB is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

Paar vragen kan ik wel beantwoorden voor je:
- Lockfunctie voor afspelen en in bv broekzak = ja
- Kan alle muziek aan itunes toevoegen. Wat dat betreft werkt dat gelijk aan wat je nu al gewend bent. Ik zelf heb een afspeellijst gemaakt welke ik synchroniseer met ipad. Deze bewerk ik in itunes en daarna geef ik aan dat deze gesynchroniseerd moet worden. Omdat we meerder apparaten hebben die via itunes synchroniseren kan op elk apparaat een eigen lijst staan.
- Geluidniveau ben ik niet echt mee bekent, maar vriend van mij heeft iphone en ik vind het een flink geluidniveau over de speakers. Wat betreft geluid via hoofdtelefoon, geef geld uit aan een goede hoofdtelefoon met weinig weerstand, dan is het output niveau hoger dan bij apple oordopjes.

Heb ze denk ik allemaal wel voor je beantwoord.

Sterkte.
  #4  
Oud 12-02-11, 22:42
XiniP XiniP is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor je antwoorden! Ben nog steeds een beetje aan het kijken enzo naar verschillende dingen... Wil gewoon zeker zijn van een juiste aankoop en tevreden zijn met het hetgeen ik koop. ^^
  #5  
Oud 11-06-11, 18:01
jolandacaro jolandacaro is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb sinds kort de i phone 4, nu lukt het me niet om een album af te spelen de hij speelt dan telkens maar één nummer. Bij de afspeellijsten speelt hij wel alle nummers af.

Weet iemand wat ik moet doen om ook een album in zijn geheel te laten afspelen?

Groeten Jolanda
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 19:56
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 21:35
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.