//

Advies voor audio setup

Advies voor audio setup discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De situatie is als volgt: ik heb mijn muziek op een NAS staan die aan mijn router hangt. daarmee zijn draadloos verbonden een iMac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-11, 22:28
hardsniffer hardsniffer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard Advies voor audio setup

Hallo,
De situatie is als volgt: ik heb mijn muziek op een NAS staan die aan mijn router hangt. daarmee zijn draadloos verbonden een iMac en een Macbook Pro. deze hebben beide iTunes welke naar de NAS kijkt voor muziek. Ik heb ook nog een iPhone 3G en 4 die op hetzelfde netwerk zitten.

Wat zou ik graag willen. Muziek uit de iPhone 3G die aan de versterker ligt die muziek leest van mijn NAS (mag via mbp of iMac) die ik vervolgens bedien via mijn iPhone 4. Wat voor apps of hardware ben ik nodig?

Nou heb ik het een en ander al opgezocht op het forum, maar een sonos is me te duur. Zou een airport express een optie zijn? Maar dan zou ik graag willen weten of ik de netwerkaansluiting op de airportexpress op mijn tvtuner aan kan sluiten zodat ik films naar de tuner kan laden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-11, 08:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Koop een Apple TV2. Die sluit je o.a. aan op je stereo, dan kun je in iTunes aangeven dat je muziek wil afspelen via de ATV2. En iTunes kun je bedienen met de Remote app.
En die Apple TV kun je dan ook gebruiken om films af te spelen. En je hebt m voor 129 euro thuis.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 21-02-11 om 08:43.
  #3  
Oud 21-02-11, 17:41
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

Als je nas een mediaserver heeft (dlna) even in de app. Store naar plugplayer zoeken ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MyNZB: Setup regenboog iPhone Apps 17 21-08-11 18:17
Windows: Hoe kom ik in CMOS setup? Melle123 Desktop-applicaties 1 04-11-10 17:32
Mac OS X: MAC OS X itunes 9.2 nieuwe setup anoe iTunes 0 15-10-10 18:55
Advies voor Restore ArB Archief 6 05-06-08 23:51
iPhoneSimFree & Independence, vast bij iTunes setup Henri Unlock [archief] 4 29-10-07 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.