//

Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac

Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Regelmatig zet ik weer eens een filmpje op youtube gemaakt met de Iphone 4. De ene keer doe ik dat vanaf de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-02-11, 12:32
Multimaniak's schermafbeelding
Multimaniak Multimaniak is offline
• iOS 6.1.6
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac

Hallo allemaal

Regelmatig zet ik weer eens een filmpje op youtube gemaakt met de Iphone 4. De ene keer doe ik dat vanaf de Iphone (Wi-Fi) en dan weer vanaf mijn Imac (dan heb ik ze bijvoorbeeld wat geedit ofzo).

Nu zag ik laatst dat er een enorm bestandsformaat zit tussen het orginele filmpje op de Iphone en op de Imac. Filmpje X (HD) was op de Iphone (dat zie je dan net voordat je m upload naar Youtube; 34 MB, bekijk ik dat zelfde filmpje op mijn Imac is ie 110 MB.

Aangezien ik ze wil uploaden op hetzelfde Wi-Fi netwerk, maar met de hoogste kwaliteit vraag ik me toch af wat er hier gebeurd. Iemand suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
hd filmpjes, youtube



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's uploaden vanaf iPhone mrsrossi Muziek, foto & video 3 13-01-11 19:59
[iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden xandyx iPhone algemeen 4 25-02-10 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.